Het verhaal

17 2 0
                                    

Tijdens de Middeleeuwen, Tatia woonde in een klein dorpje met haar Viking man en hun kind. Maar uiteindelijk overleed hij in de strijd, en in plaats van het gooien van zichzelf op zijn brandstapel als een Viking weduwe werd verwacht, besloot ze om te leven, bewegen op en probeer liefde terug te vinden. Later in de tijd, ontmoette ze zowel Elijah en Niklaus , die beiden verliefd op haar. Maar ze uiteindelijk alleen verliefd op Elijah en ze koos hem over zijn jongere halfbroer. Esther , de moeder van Elijah en Niklaus , gebruikte haar bloed in de ban om haar kinderen te zetten in de Originele Vampieren na de dood van haar zoon Henrik in de handen van de weerwolven in hun dorp. Tatia het bloed, die mystieke eigenschappen bezat als gevolg van haar status als een dubbelganger, werd betoverd door Esther en gemengd met de wijn die zij en Mikael gaven hun kinderen bij het ​​diner.

Na de transformaties van de Mikaelson kinderen, Klaus maakte zijn eerste menselijke doden, terwijl hij was het voeden en geactiveerd zijn weerwolf-gen, dat bleek ook hij was eigenlijk het buitenechtelijk kind van Esther en een weerwolf dorpeling genaamd Ansel . Toen Klaus 's ochtends wakker werd na zijn eerste transformatie als een hybride, werd hij verzorgen bij Elijah echter onbekend een van hen, Tatia had hen volgde het bos in om te zien wat er gebeurd was.Wat leidde haar naar hen waren lichaamsdelen van zes dorpelingen weggerukt in het zog van Klaus's. Tatia uiteindelijk zag Klaus onder het bloed en rende weg in angst, waardoor Elijah te jagen na haar haar uit te leggen wat er was gebeurd. Terwijl ze de vlucht was voor hen Tatia struikelde en sneed haar hand slecht in het proces. Toen Elijah ingehaald met haar, Tatia zei hem dat hij uit haar buurt te blijven voordat klauteren om haar voeten en veeleisend om te weten wat hij was. Elijah beloofde haar dat hij van haar hield en drong erop aan dat hij dezelfde man met wie ze verliefd was. Echter, gaf zij toe dat ondanks het feit dat Esther haar voor haar bloed had gevraagd, ze had geen idee dat ze van plan was over het gebruik van het aan Elijah en de anderen monsters met haar draai duistere magie . Een pijn Elijah probeerde uit te leggen dat hij geen monster, maar in het midden van zijn middelen, ving hij de geur van haar bloed en besefte dat ze haar hand had gesneden toen ze was gevallen. Tatia, te beseffen wat er gaande was, sloeg hem in het gezicht met haar ongedeerd de hand in de hoop van de verdediging van zichzelf en / of hem te dwingen tot bezinning te komen, maar Elijah werd alleen maar meer pijn en drong erop aan dat hij haar nooit meer zou schaden. Helaas, was Elijah uiteindelijk niet in staat om zijn pasgeboren bloeddorst te controleren, en toen zijn vampier gezicht begon te ontstaan, smeekte hij haar om te draaien, wat ze deed. Echter, Elijah was veel te overweldigd en gebruikte zijn vampier snelheid te halen aan haar alvorens te worden overwonnen door zijn honger en het voeden van haar nek tot ze bewusteloos was.Daarna, Elijah kwam terug naar zijn zintuigen en besefte wat hij had gedaan en haar onmiddellijk bracht naar zijn moeder in de hoop dat ze haar kon redden. Echter, Tatia was al overleden door deze tijd, en dus Esther, je schuldig te voelen voor haar rol in bloeddorst Elia's, verzekerde hem dat ze ervoor zouden zorgen. Ze een spreuk op Elijah om hem te helpen onderdrukken zijn herinneringen aan het doden Tatia, die zijn herinneringen aan de wet achter wat Elia verwijst nu als zijn put "rode deur." Esther vervolgens gebruikt wat er nog van het bloed Tatia's te werpen de Hybrid Vloek op Klaus om zijn weerwolf kant te binden en helpen herstellen van de onbalans van de natuur als gevolg van de enorme macht die hij van het zijn zowel vampier en weerwolf had opgedaan. Elijah (wiens herinneringen aan het evenement was gewijzigd) en Klaus Vervolgens geloven dat Esther Tatia om de vloek te werpen op Klaus had gedood. Echter, achter de rode deur had, Esther toegelaten tot Elijah dat hij, in feite, was degene die Tatia in een poging om de schuld hem vermoord in het nemen van haar aanbod van sterfelijke opnieuw te worden door het hebben van zijn geest geplaatst in het lichaam van een heks . Elijah dan bekende aan Klaus dat hij degene die hun geliefde Tatia in doden waren geweest  , een leugn waarvoor Klaus hem uiteindelijk vergeven.

Tatia's storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu