One Shot M

10.8K 277 209
                                    

"Of olmuyor ya! "

Soo yine yapamadığı için bastonu pratik odasında geriye doğru atarak yere uzanıp ayakları ve kollarıyla değişik hareketler yaparken aslında sinir krizi geçiriyordu ama bu kapıda onu izleyen Jongin için tam karnını tutup kahkahalarla gülmelik bir manzaydı.

Ve öylede yapmıştı. Kapının dibine çöküp sesizce gülmeye çalışırken kapının aniden açılmasıyla yere kapaklandığında üzerine gözlüğünü takıp eğilen baykuş gözlü hyunguyla kahkahaları boğazına dizilmişti.

Kekeleyerek "Hyung "dediğinde  Kyungsoo yargılayıcı bakışlarla küçük olanın kulaklarını çekerek ayağa kaldırdı. Jongin kaçışı olmadığını anladığı için dudaklarını sarkıtarak içeri çekildiğinde hafiften korkmaya da başlamıştı.

"Kapıda ne yapıyordun Jong "diyerek Kyungsoo küçüğün kulağını bıraktığında Jongin ellerinin önünde birleştirip sahne de olduğunun tam tersi masum bir ifade takınarak sıyrılmaya çalıştı.

"Sadece pratik için gelmiştim ama sen pratik yapıyorken rahatsız etmek istemedim "dediğinde Kyungsoo biraz önceki rezilliğini hatırlayarak kızarmaya başlamıştı.

"Lanet, ondan mı gülüyordun? "Diye çıkıştığında Jongin geriye doğru bir, iki yavaş adımdan sonra seri adımlarla kaçarken Kyungsoo iç güdüsel olarak onu kovalamaya başlamıştı.

"Ya seni küçük şey hyunguna nasıl gülersin? "diye kovalarken Kai gülerek hem koşup hem konuşmaya çalışıyordu.

"Hyung cidden komiktin video ya bile çektim bak beni döversen o şifresini unuttuğum IG'yi ne yapar eder açarım ve paylaşırım onu" derken tişörttün eteğinden  aniden çekiştirilince dengesini kaybedip Kyungsoonun üzerine düşmesi bir oldu.

İkiside derin nefesler alırken Kyungsoo aklına gelen hınzır fikirle küçük olanı ani bir hareketle altına alarak üzerine çıktığında Jonginin gözleri kocaman açılmıştı.

"Hyung ne...ne yapıyorsun? "dediğinde Kyungsoo sadece ceza vermek ve gözünü korkutmak istiyordu.

Yani kesinlikle tek amacı buydu yoksa dans ederken gözüne kestirdiği sexi, tahrik edici esmer vücuda dokunmak değildi amacı.

Biraz Jonginin gövdesinden kalçasını daha aşağı kaydırarak tam esmer olanın sönük penisinin üzerinde konumlandıktan sonra yavaşça Jonginin kulağına eğilerek konuştu.

"Sarım pratik yapmama yardımcı olacak bir yöntem buldum. Hyunguna yardım edecek misin Jongin? "

Dediğinde Jongin kulağına dolan aşık olduğu sesle sadece seslice yutkunmuştu. Kyungsooyla aynı odayı paylaşır çok iyi vakit geçirirlerdi ve Jongin pek belli etmesede önce Kyungsoonun sesinden etkilenmiş sonra davranışlarından etkilenmeye başlamıştı.Bir keresinde onu banyoya birden daldığı için çıplak gördüğünde küçüğü kalkışa geçmiş bir hafta utançtan ondan köşe bucak kaçmıştı ama şimdi durum tüm bunlardan farklıydı.

Kyungsoo üzerine oturmuş ve sexi bir ses tonuyla zaten insanı normalde boşaltacak ses tonuna sahip iken şimdi böyle konuşuyor oluşu Jonginin tüm algılarını penisininin üzerindeki dolgun kalçalara yönlendirmiştir.

"Nasıl yardım edeceğim hyung "diye etkilenmediğini göstermeye çabalarken üzerindeki kalçanın hareket etmesiyle aniden susmuştu. Kyungsoo geri çekilip kalçalarını eşofman üzerinde Jongine yavaş hareketlerle sürterken iki elini küçüğün geniş omuzlarına yerleştirerek sabit bir hızla hareketlerine devam etti.

Ta ki Jonginin ağzından derin ve sesli bir inleme kaçacana kadar.

"Soo. Hyung. Ah daha hızlı yapamaz mısın? "Diye Jongin konuşurken Kyungsoo iradesini kaybetmek üzereydi, bu duruma bile nasıl geldiğini hatırlamayacak kadar beyni pelteye dönmüştü.

Artificial Love[Kaisoo M,Oneshot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin