1-Ilgaz

22 1 0
                                    

İlk hikayem bu, umarım beğenirsiniz.Vote ve yorumlarınızı hiç eksik etmeyin.Multimedia , Ilgaz ve Dilek.Karakterler hakkında yorumda bekliyorum.

•••
Ilgaz

Uykumdan zorla uyandırılmaktan nefret ederim!Üstümdeki çarşafı tek hamleyle üzerimden attım ve sırtımı anneme döndüm.

"Ne var?"dedim.

"Günaydın bile demeyecek misin?"dedi.Ne saçmalıyordu annem.

"Beni ne için uyandırdın anne?Sana özellikle beni uyandırmaman konusunda kaç kez daha açıklama yapacağım?"dedim ona dönüp yatakta oturur vaziyete gelirken.

"Deden geldi.Aşağıda ve özellikle seni yanına çağırıyor.Benden söylemesi güzel oğlum."dedi ve küçüklüğümden beri yaparak beni sinirlendiren şeyi yaptı.Saçlarımı karıştırmasından nefret ediyorum.

Dedem söz konusuydu.Hemen inmezsem eski adetlerine göre beni cezalandıracaktı işte.Bu aile büyüdüğümü ne zaman anlayacaktı?!Ayrıca ben bir erkektim!Bana daha olgun davranmaları gerekirdi.

Yataktan çıktım ve dolaptan siyah bir pantolon,rastgele seçtiğim beyaz bir tişörtü alıp hemen giyindim.Siyah spor ayakkabılarımı da giydim ve masadan telefonumu alıp odamdan çıktım.Bahçeye çıktım ve dedemi gördüm.Çünkü dedem hep bahçede otururdu.Havası iyiymiş falan filan işte.

"Gel bakalım benim yakışıklı torunum."dedi ve yanındaki sandalyeye oturmam için iki sefer vurdu.Gözlerimi devirdim ve yanındaki sandalyeye oturdum.

"Günaydın."dedim.

"Günaydın,günaydın."

"Dede benimle ne konuşacaksın?"dedim ona bakmadan.

"Çok önemli bir konu."dedi.

"Evet seni bekliyorum."dedim yine ona bakmadan.

"Ilgaz,senden önemli bir şey isteyeceğim."dedi.Ona döndüm.

"Dede seni dinlediğimi söyledim anlat işte ne olduysa!"dedim.Derin bir nefes aldı.

"Evet henüz 19 yaşındasın ama artık küçük değilsin.Bu yüzden şirkette önemli bir kısmı yönetmeni istiyorum."dedi.

"Dede daha çok erken.Hem şirkette bana ihtiyaç yok."

"Erken falan değil,Sen 19 yaşındasın.Hatta kısa bir süre sonra 20 yaşında olacaksın.Baban 20 yaşında evlendi!Ayrıca,durumu fazlasıyla kötü bir aile tanıyorum.Tek umutları var olan tek kızları.Yani sadece bir kız var.Adı Dilek.Onun şirkette senin asistanlığını yapmasını istiyorum.O bunu elbette kabul edecektir.Ama yinede onunla konuşmanı istiyor-"

"Kim bu kız?"

"Dilek dedim ya."

"Peki dede,kızla görüşeceğim.Adresi akşama doğru alırım senden.Ama sürekli şirkette olmayacağımı hesap ederek bir kısım verin bana."dedim ve yanından kalktım.

•••

Umarım beğenirsinizz.Bu bölüm Ilgaz tarafındandı.Bundan sonra Dilek tarafından olacak.Vote ve yorumu unutmayııın ***

DİLEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin