*Zayn*
ik zette mijn fiets in het rek en haaste me naar binnen. Ik zag mijn baas al staan.
''je bent wat laat''
''sorry ik was het vergeten..en ik moest nog..'' stotterde ik
''ja het is altijd wat met die jeugd''
mijn baas was weer lekker chagerijnig.
''hoe dan ook pak die kar daar maar en zet de boeken in het goede rek. en snel een beetje''
''doe ik'' antwoordde ik en ik liep naar de kar om de boeken goed te zetten.
*Perrie*
Ik zette mijn fiets naast die van Tessa in het rek. En wachtte even op Tessa want ze moest haar slot nog vast zetten. We liepen samen naar binnen.
''hier heb je een lijst van boeken die ik nodig heb voor mijn boek verslag.''
''we zijn sneller als we apart zoeken'' vervolgde ze
''oke dan ga ik maar alvast zoeken'' zei ik en ik pakte de lijst aan.
Na 10 minuten had ik al 5 boeken. Ik was goed bezig. Ik zocht er nog 1tje meer. Maar die kon ik natuurlijk weer niet vinden. De titel van het boek was Ethica. Ik moest het maar eens gaan vragen. Ik zag een jongen op zijn knieën zitten. Hij had het logo van de bibliotheek op zijn rug dus hij zal hier wel werken. Ik liep naar hem toe. En raakte langzaam zijn schouder aan. Hij draaide zich om. Hij keek me met lieve bruine puppy ogen aan. Hij staarde naar me en zei niets. Even keek ik achter om. Misschien keer hij naar iets achter me. Ik keek hem weer aan. Ik moest wel toegeven dat hij erg knap is.
''ik..ik'' ik was even van mijn stuk gebracht door die lieve ogen.
''Waar kan ik je mee helpen'' Zei hij.
''Ik zoek een boek het heet Ethica''
''Ja dat hebben we wel..Ik zal even met je meelopen''
''Graag'' Ik probeerde lief te lachen maar het zag er vast heel dom uit.
Hij liep met me mee naar een andere kar en pakte het boek. Ik pakte het aan en ik kreeg kippenvel. Mijn vingertoppen begonnen te tintelen. Hij had nog steeds het boek vast en keek naar me.
*Zayn*
Ik keek naar haar. Ik was even in gedachten verzonken. Zal ik haar mee uitvragen..of is dat raar voor iemand die je net tegen komt op je werk.. een klant.
Ik merkte ineens dat ik mijn hand nog steeds om het boek had. Ik liet snel los.
''Dit is het boek,''
''oke. bedankt'' ze glimlachte lief. Ze heeft hele mooie ogen. Ik wou haar graag mee uit vragen maar het zat me steeds tegen dat ik haar niet eens ken niet eens haar naam.
Ze draaide zich om en liep wel naar haar vriendin. Ze praten nog even en liepen daarna naar de balie om de boeken te lenen.
Ik kee haar nog even na hoe ze naar buiten liep met haar vriendin lachend. Ik heb net mijn kans gemist balen. Maarja ik ging verder met werken.
*Perrie*
Ik piekerde er nog even over bij de balie. Misschien had ik hem mee uit moeten vragen. Ik zou hem graag nog een keer zien. Toen kwam het ineens bij me op misschien kan ik morgen ook komen want hij werkt hier dan kan ik hem mee uit vragen want ik kan nu niet meer terug gaan, Ik kom morgen terug. Ik lachte weer en liep met Tessa naar de fietsen.