Kamp

812 15 5
                                    

"Anne cidden o kampa gitmek istemiyorum , hasta felan dersin olmazmı?" Bi okul kampı vardı ve gitmek zorunluyu.Aslında kampları severim fakat gıcık bayan samatha bizi justinle eşleştirmişti.Justin,okulun kabadayısı kızları bir günlük kullanan ona laf atanı döven , gerekirse öldüren birisi.Beni ve britt'i gözünde ezik sanan biri. Annem durup düşünene kadar Britt'den mesaj gelmişti.Tamda bu mesajı bekliyordum.Çünkü annemin kararsız biri oluğunu bildiğim için britt'in görüşünü sormuştum . Verdiğim cevap hiç şaşırtmadı. "GİTMELİSİN ÇÜNKÜ EVDEN UZAKLAŞMAK İYİ GELİCEK" Sanki ben deliyim?! Neyse britt gittiğind göre bendd gidicektim ."tamam neyse gidiyorum" dedim anneme . sonr dolanın üst tarafından çıkardığın bavula ne koyacağımı düşündüm.

1 saat sonra
Sonunda hazırlanmıştım. altına deri kırmızı pantolonumu ve üzerime abd tişörtümü giymiştim. şuandada kapının önünde ayakkabılarımı bağlama çabasındaydım.babam beni arabada beklemekten sıkılmış olucakki sürekli kornaya basıp basıp duruyodu.Koşaeak arabaya bindim ve anneme el salladım. Aslında hiç yapmıycağım bebekçe haraketlerdi bunlar , ama düşününce annemden 4 gün ayrı kalıcaktım. Yolda giderken mp3 çalarımdan müzik dinlerken uyuya kalnışım. Babamın " hadi kalk miley okula geldik " demesiyle yerimden fırladım. arabadan çıkıp hemen britte sarıldım. Aman tanrım ne saçmalıyorum ben bugünde bebeksi davranasım tutmuş.Bormalde böyle değilim sakın böyle düşünmeyin. Babam bavulunu yanıma getirmişti. Sonrada arabya binip gitmişti . Bayan scarlet bütün öğrencileri toplama çabasındaydı. bende o vırtlak sesini kessin diye yanına gittim. başımı çevirdiğimde o yüzsüzü gördüm .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin