Alvas perspektiv"
Jag och Marcus stog och höll i varandras händer och kolla varandra rakt in i ögonen när Filippa kom och trycke ihop våra ansikten så att vi kysstes men jag tycke inte att det gorde något och det tror jag lnte att Marcus tycke heller för att han höll kvar mig i kyssen.Marcus perspektiv"
Det var såååå mysigt att kyssas med Alva, hennes läppar var så mjuka och gosiga. Jag ville aldrig att denna kyssen skulle ta slut.Alvas perspektiv"
När vi stog där och kysstes hörde jag att Martinus sa "vi måste gå nu om vi ska hinna med bussen" och så börga alla att skratta"På vägen till bussen"
Jag kännde ett par fingrar som försökte att flätas ihop med Mina. Så jag kollade vem det var och såg att det var Marcus fingrar. Jag kollade på Marcus rätt in i ögonen och han log och då börga jag också le. Marcus släppte min hand och tog tag i min midia och trök mig mot sig och kysste mig. Sen släppte han mig och vi fortsatte gå med våra händer i varandras"På bussen"
Marcus perspektiv"Jag satt bröve Alva. Hon satt i mot fönstret och jag mot gången. Hon lutade sitt huvud mot min axel så jag kysste henne i hårbotten. Då lyfte hon på huvudet och kysste mig på munnen.
På grönan"
Jag och Alva gick hand i hand.
Vi stog mot en vägg och kysstes när Filippa kom fram till oss och sa att konserten skulle börga snart. Jag var inte så intreserad av konserten men Martinus ville så gärna se dom så det var därför jag följde med och det är jag glad för nu."Martinus perspektiv"
Jag och Filippa var tillsammans nu och det tror jag att Marcus och Alva är också för dom går hand i hand och kyss typ hela tiden😂
Jag stog och höll om Filippa tills...Hoppas ni gillar den hittills?
Kommentera gärna vad ni vill att det ska vara mer av? ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Hur länge håller vi? ❤️
FanfictionNoveller om M&M, försöker att få upp en del varge dag ❤️❤️❤️