1.Bölüm'den Kesit
"Yani sanırım arkadaşlığımızdan bahsediyorsun." dedi. "Evet, seni arkadaş olarak seviyorum." diye tamamladı sonra. Sahte bir gülümseme takındıktan sonra arabadan indim. Arkamı dönüp ona bakmaya korkuyordum. Apar topar eve girdim. Yere çöktüm ve ellerimle yüzümü kapatıp rahatlamak için gözümden tek bir yaş düşmesini beklerken çantamı arabada unuttuğumu farkettim. Farkına varır varmaz pencereye koştum ama Justin'in çoktan gitmiş olduğunu görünce iyice heyecana kapıldım çünkü günlüğüm çantamdaydı ve o günlükte benime ilgili aklınıza gelebilecek herşey yazılıydı. Justini sevdiğim de...
2. Bölüm
Justin'in Gözünden
Eve gelmiştim . Arabadan indiğimde arka koltukta bir şey olduğunu fark ettim . Bu ... Madison'un çantası . Arabaya tekrar bindim . Evini hatırlamaya çalıştım . Tam yola çıkıcaktım ama merakıma yenik düşüp çantayı açtım . İçinden telefonu , cüzdanı , eşofmanları , ve günlüğü çıktı . Hepsini tekrar çantaya koydum ve eve girdim . Odama çıktım ve yatağıma uzandım . Günlüğü okumaya başladım .
1 Temmuz Pazar , 2012 ( Dünden bahsediyordu . )
1 haftadır spor salonuna gidiyorum . Gitmeden önce tatilim orada geçecek diye üzülüyordum ama şimdi gittiğim için mutluyum çünkü en yakın arkadaşım Eva ve okulun popüler çocuğu Justin de burada . Onu kaç gündür izliyorum . Gözlerine baktığımda huzur buluyorum . Beni her hareketi etkiliyor . Arada bana bakıp gülümsüyor . Sanırım ondan hoşlanıyorum . Yarın onunla konuşmayı düşünüyorum . Her şeyiyle beni kendine bağladı . Onu bir kere bile olsa öpmek isterdim . Gerçekten harika kalp şeklinde dudakları var . Beni sevmesi için ne yapabilirim ? Onu nasıl etkileyeceğimi bilmiyorum .
İyi geceler prensim ...
Beni sadece benimle ilgili olan kısım ilgilendiriyor . Diğer sayfaları okumadan kapadım . Zaten bu yapığımda doğru değildi . Kimsenin kendi günlüğümü okumasını istemem .
Beti etkilemek için bir şey yapmasına gerek yok . Ben ondan çoktan etkilendim . Ben de günlük tutuyorum . Bir haftadır onu izliyorum ve onun hakkında düşündüklerimi günlüğüme yazdım .
2 Temmuz Pazartesi , 2012
Bugün Madison ile konuştuk . Harika gözleri var . Çok utangaç biri . Hemen kıpkırmızı oluyor . Arabaları bozulduğu için Madison ve Eva'yı evlerine bırakabileceğimi söyledim . Madison hemen kabul etti . Eva'nın babası gelecekmiş . Madison'u evine bıraktım . Arabadan inmeden önce '' Beni seviyor musun ? '' dedi . Ne kadar '' ... arkadaşlığımızdan bahsediyorum . '' dese bile inanmadım tabiki . Beni sevdiğini biliyorum ve ben de onu seviyorum . Bu kadar kısa sürede ona aşık oldum .
Kalemimi bıraktım ve yataktan kalktım . Madison'un telefonuna mesaj gelmişti .
Kimden : Jack
'' Bebeğim , seni özledim . Yarın Starbucks'a gelir misin ? ''
Bu da neydi şimdi ? Beni sevdiğini yazıyor ama bir sevgilisi var . Bu çok saçma .
Kime : Jack
'' Ben Madison'un arkadaşı . Çok önemliyse --
Cevap yazmama gerek yok . Ne diyeceğim ki ? Aklıma harika bir fikir geldi . Evet bunu yapacağım .
Kime : Jack
'' Yarın 14.00'da orada olacağım . ''
Birkaç saniye sonra cevap geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love Diary (Justin Bieber FanFiction)
FanfictionHİKAYE ARTIK BU HESAPTA DEVAM EDECEKTİR: http://www.wattpad.com/user/alexisrease TAKİPTE KALIN ((: ❤