2

217 3 0
                                    

Volam sa Kata.

Mám 27 a robím striptíz klube. Mam jedneho časteho zakaznika. Vola sa Adam. Pamätam ako som ho prvý krat ošukala.

Bol krásny večer a ja som išla do práce. Mala som len minisukňe z ktoréj mi už trčala nadržaná vagina.

Prezliekla som sa a vystupila som na podium. Začala som robiť pomalé pohyby okolo tiče. Potom som zazrela jedneho muža, vysoký čierne vlasy a cigu v hube.

Vpijal sa mi do tela.

Keď mi skončila šichta prezliekla som sa a išla hneď do auta.

Naštartovala som, ale zrazu sa mi pri čele objavila zo zadu pištol. Bol to on.

"Odparkuj niekde kde nas nebudú počuþ ani vidieť." Povedal a ja som tal zrobila.

"Vypni motor." Povedal keď sme tal už boli.

"Tak a teraz poď ku mne do zadu" povedal a ja som prikyvla na znak súhlasu. Dal mi pásku na usta aby som nemohla hovoriť.

Vyzliekol mi moju malú suknu a začal ma lízať a siať.

Začala som kňučať.

Zobral 4 prsty a narval mi ich do kundy. A ja som začala slastne vzdychať.

Potom si rozopol nohavice. A zobral svoj penis do ruky naprv ho masiroval on a potom ja rukamy. Potom mi dal dole pasku a narval mi ho do ust. Robil vlastné temto.

Strčil mi ho tam celeho a ja som sa začala jeho veľkostou dusiť. Vybral ho a začal mi masirovať penicom vaginu. Potom ho do mna narval. A zaroveň mi stlačal prsia. Vzdychala som ako o život. Začal zo mnou triast ako z handrovou babikou. A mne sa to páčilo. Keď už ma došukal tak sa obliekol a odišiel, bez slova bez ničoho. Len za sebou nechal odkaz. Každy deň tu!

-tak čo zrobili ste sa? :3 vote a kom poteší

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

13+Where stories live. Discover now