Part 8

183 8 3
                                    

Nu har Julia gået i skole i nogle uger og det er gået helt fint, men i dag skal hun begynde til...
Julia Pov:
I dag skal jeg begynde til fodbold. Det bliver mega fedt. Jeg har jo fået en veninde. Hun hedder Tilde og hun går også til fodbold. Klokken er 16.32 og hun kommer og henter mig så vi kan følges kl.17.05. Så jeg har god tid til at blive klar i.
Det bankede på døren. Jeg gik hen til døren og åbnede den.
Hej, smukke💐
Sagde Mac imens han kom ind af døren med en buket blomster til mig.
Hej😊

Hvad... Skal du noget i dag???

Øhm..... Ja, skal til min første fodboldtræning på mit hold her i Trofors, men er lidt nervøs.

Når.. Øhm... Ja, okay. Så tager jeg ud og ser dig spille😏

Jaaa.... Okay så. Det må du vel gerne😁
Jeg ville ikke gøre ham ked af det, men havde jo lovet at følges med Tilde så....
Altså jeg skal være klar om 10 min. Så går op og gør mig klar✌🏻️

Okay. Jeg bliver bare hernede👌🏻

Super. Vi ses✋🏻
Jeg gik ovenpå og tog mit tøj af og skiftede til fodbold tøj. Jeg tog DBU fodboldtøj på for stadig at have relationer til Danmark. Dem ville jeg ikke miste😥 Det bankede på døren.
Hejsa. Skal vi gå?

Ja, det kan vi godt
Jeg tog en flaske vand, en taske og sko. Så gik vi ud af døren. Tilde kom gående.
Hej, Julia og Maaa..rcus... Hvad laver du har😒

Jeg skal med Julia til fodbold træning😈

Øhm.. Oookay lad so da gå. Vi har 5 min.
Det var mærkeligt tænkte jeg. Jeg prøvede at fokusere på fodbold og gik bare videre uden at spørge. Jeg tænkte at hvis det var så vigtigt ville de nok sige det til mig.
Hej, du må være den nye på holdet. Julia ik'

Jo, det mig. Julia.

Super du kan bare gå over til de andre og hilse på dem. Vi skal bare lave lidt hygge træning i dag fordi de skal lære dig at kende.

Okay😄
Jeg kyssede Mac på kinden og gik over til de andre piger. De kiggede på mig og smilte.
Hej, jeg hedder Sara og jeg er holdkaptajn.

Hej, jeg hedder Julia. Jeg er lige flyttet fra Danmark har til Trofors.
Vi begyndte at træner og jeg så at Marcus og Tilde sendte hinanden onde blikke en gang imellem. Det var mærkeligt.
Efter træning
Marcus. Jeg har brug for at spørge om noget.

Ja, hvad er der.

Hvorfor ser du så ondt på Tilde. Hun er min første veninde her i Trofors. Kan du ikke være lidt sød ved hende.

Jo, men det bare fordi at.....

Hvad?😔

Hov, Martinus har lige skrevet at jeg skal komme hjem. Jeg må smutte.
Han kyssede mig på panden og løb hjem. Jeg var så knust. Det var noget han ikke fortalte mig, men hvad mon. Hvad kunne han ikke sige. Jeg lå hele aften i min seng og tænkte. Pludselig slog det mig. De havde været KÆRESTER. NEEEJ!!!

Hvad er der Julia. Hvorfor råber du. 

Ik noget mor😔
Jeg lagde mit hoved i puden og græd. Jeg tænkte at det kunne være noget andet, men det er jo bare den mest logiske forklaring.....
_____________________________
Håber i kan lide historien indtil videre. Det begynder så småt at komme spænding i den. Håber i synes det er ok👍🏻😄❤️
- Caroline💕✌🏻️

Hvorfor mig...??Where stories live. Discover now