Hiç ummadığın anda çıkar karşına, ayağını yerden kesen, gözlerini kör eden, her bakışında içini titreten bir duyguyu soluksuzca delicesine yaşatır sana. Ne olduğunu, nasıl olduğunu anlamazsın bile.. Bildiğin hissettiğin tek şey vardır, oda sırılsıklam aşıksındır artık.
O anlarda herşey doğru görünür, ona sonsuz güvenir, sadece ona inanırsın. Hayatının anlamı değişir, için kıpır kıpır, çocuksu bir çoşkuyla her gün, her gün biraz daha ona akar, çoğalırsın. Oysa o insan yanlış bir insandır senin için.. Zamanla bunu farkedersin ama vazgeçemezsin. Çünkü sevmişindir bir kere, hemde delicesine.
Ne derlerse desinler inanmazsın, sanırsınki oda sana aşık, oda sana tutkun. Aşıktır'da! ama senin kadar yürekli değildir bu sevdada, senin kadar sahip çıkmaz aşkına.
Nereye sürüklendiğinin farkında olmadan, hergün biraz daha yaklaşırsın sona.. Adım adım uzaklaşırken o senden, sen hala yüreğinin sesiyle tutunmaya çalışırsın büyük sevdana. Onu savunursun, kaybetmek istemezcesine, çünkü hazır değilsindir hayatından kayıp gitmesine. Ama zamanla yüreğin ağır gelmeye başlar sana, yüreğindeki ilk günlerdeki ateş söner. Yokluğu canını acıtır, zamansız anlamsız gidişleri kırar bütün zincirlerini.. Kalbin küçüçük parçalara bölünür, her şey ama herşey dokunur sana. Dinlediğin şarkılarda yaşarsın onu, geceler sonsuz karanlığa bürünüp sadece hıçkırıkların sesi duyulur. Gerçekler tek tek çıksada ortaya, onun yaktığı sevda ateşi hiç bir zaman sönmez yüreğinde.
Ondan gelecek bir tek çağrıyı bile umutsuzca beklersin. Bittiğini bile bile iki kişilik aşkı tek başına yaşamaya devam edersin. Onu onsuz yaşamaya devam eder, sadece onu seveceğini bilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMA BAYIM
Short Story"Unutma bayım, biz aynı kaderin yazılmayan dizeleri, aynı şehrin uyuşmayan semtleriyiz. ve sen bayım, kalbimdeki çıkmazın; devrim kısımısın bayım!"