Ира луу харан толгой дохиход чанёол бага багаар нууцлаг газар луу минь нэвтэрч байлаа. Үнэхээр өвдөж байна. Аль болох чимээ гаргахгүйг хичээн гараараа амаа дарна. Дотор минь бүрэн орж дуусахад чанёол бага зэрэг хурдаа ихэсгэн хөдөлж эхэллээ.
Би: аа чанёол аа өвдөж байна. Жоохон зөөлөн " аяархан бөгөөд амьсгаадаж хэлэх"
Чанёол: ойлголоо гэж хэлээд намайг үнэсэж эхэллээ.
Биеэ сул тавин чанёолыг өөртөө улам ойртуулан чанга тэвэрнэ. Хааяа хааяа амаа хянаж чадахгүй. Чанга чанга амьсгаадан чанёолоос илүү их мэдрэмж авахыг шаардана. Чанёолын хөдөлгөөн улам хурдсахад ор хөдөлж эхэллээ. Ира луу харахад тэр тайван гэгч нь унтаж байв. Хэсэг хугацааны дараа энэ харилцаа маань өндөрлөхөд чанёол хажууд минь хэвтэв. Би ч чанёолын дээгүүр даван орноосоо доошоо болон хувцсаа нэг нэгээр нь аван өмсөж эхэллээ. Чанёолыг ч гэсэн өмс гэж хэлээд хувцсыг нь тавихад чанёол зөвхөн дотуур өмдөө өмсөн намайг чанга гэгч нь тэврэв. Би ч инээсээр чанёолын гаран дээр гараа тавин нүдээ анин зүүдний ертөнцдөө ирэв.
Ира: хөөх чанёол ах байна " орилох"
Би ч орилох дуугаар нүдээ нээхэд ира чанёолын гарыг барин сууж байлаа. Энэ хүүхдийг дээ
Би: ира чимээгүй чанёол ах нь ядарсан болохоор унтах хэрэгтэй. Тийм болохоор чи сэртэл нь яагаад мм зурагт үзэж эсвэл эмээ өвөөтэйгөө тоглож болохгүй гэж
Ира: тэгэхдээ чанёол ах их хөөрхөн юм аа. Тэгвэл би доор хүлээж байя
Ира чимээгүйхэн хаалга хаахад нүдээ анин буцаад унтлаа.
Чанёолын талаас
Өглөө хэрагийн дүү орилох чимээнээр сэрэхэд хэра дүүдээ нэг юм хэлэн гаргаад явуулчив. Буцаад унтах гэсэн ч болохгүй байсан болохоор хэраг дуудахад хэра сэрэхгүй байлаа. Хэрагийн урдаас харж хэвтэн бүх зүйлийг нь ажиглаж байлаа. Ямар ч өө сэвгүй царай давхраатай том нүд өөрт нь таарсан хамар уруул гээд бурханы төгс бүтээл байлаа. Хэра гэнэт хөдлөхөд тэрнийг уначих вий гэсэн дээ цаана нь дэд тавихад тэрээр цочин сэрэв.
Би: сайхан амарсан уу? Хадагтай " духан дээр үнэсэх"
Хэра: тиймээ харин чи
Би: тэр ойлгомжтой шдэ
Хэрагийн хацар нь улаан цаашаа харчив. Үнэхээр эгдүүтэй гэдэг нь энэ хүнийг хайрлахын аргагүй