Marinette
Ve yeni bir gün ve yeni bir okul günü!Ve her zamanki gibi ben geç kalıyordum.Hemen üstümü giyip evden çıktım.Koşarken birisine çarptım.Kafamı kaldırdığımda en son görmek istediğim kişiyi gördüm.ADRIAN!Nefesim kesildi ve sadece ağızımdan "Miiiiip" sesi çıkıyordu.
-İyi misin?
-Ah...İyiyim!İyiyim...İyi sen mi?Yani...İyi misin sen?YANİ!Sen iyi misin?*Salak bir sırıtış*
-İyiyim.Her neyse ders başlıyor.Gitmem lazım.By by.
-Baaaaaaa....Baaay!
Sonra fark ettimki Adrian yüzüğünü düşürmüştü.Ona götürmek için arkasından koştum.Ama ders başladığı için veremedim.Derseten Sonra
Bütün ders boyunca düşündüm.Bu yüzük kimdendi.Birisi ile mi evlenmişti!Saçmalama Marinette!Belkide babası vermişti.Ama gözüme asıl takılan şey Chat'in yüzüğüne çok benzemesiydi...Onun Chat olup olmadığını bulmam gerekiyordu.
Adrian
Esrarengiz bir şekilde yüzüğüm kaybolmuştu.Çantamın her yerinde aramıştım.Ama yoktu.Dolabımda da.Dışarı çıkıp aramaya başlamıştım.Sonra yanıma Marinette geldi.
-Şey...Adrian...Ben şey...
-Kusura bakma.Yüzüğümü kaybettim.Onu bulmam lazım o yüzden...
-Bende yüzük için gelmiştim.Üstüne düştüğüm sırada kaybetmiş olmalısın.
-Saol Marinette...By b...
-Sana bir şey sormam lazımMarinette
Artık ona onu sevdiğimi söylemem lazımdı.Şimdi söyliyecektim...
-Adrian şey ben...ben...
-...
-Şey ben...Sen Chat Noir misin?!Ah!Korkmuştum.O yüzden bunu demek zorunda kaldım.
-...Ah...Bu biraz ani bir soruydu...Ama...Neden soruyorsun?
-Ah!Şey ben yüzüğüne benzettim de.Gene işleri batırdım.Neden öyle dedimki!?Sadece LadyBug yüzüğünü iyi bilirdi...
-...Marinette...Aynı soruyu bende sana sorucam...LadyBug sen misin?