Dün Samantha'nın dedikleri çok ilgimi çekmişti . Samantha bir maceraya çıkmayı düşünüyordu . Zaten kendisi çok maceraperest bir insandı . Ama bu seferki macera planı diğer gerçekleşenlerki gibi değildi . Eskiden bir yerleri gezmekti onun maceraları ama şimdiki planı çılgınca ama bir o kadar da eğlenceli gibi . Bu seferki macerası doğada 15 gün kalmak ve benimde gelmemi istiyor . İlk başta kabul etmesemde . Sonra bu maceranında bana faydası olacağını düşündüğüm için kabul ettim . Alt tarafı 7 gün . En kötü ne olabilir ki ?
1.Gün ( Maceranın ilk günü )
Ormana geldik ve yürümeye başladık bir süre boyunca yürüdük ama hiç Samantha ile konuşmadık . En sonunda ikimizde yorulmuştuk .Ve Samanta kayaların orada oturabileceğimizi söyledi ama kayalar çok sivriydi ve eminimki canımı çok yakacaktı . Samantha 'ya kenardaki çamurların orda oturacağımı söyledim . Ve oraya oturdum birkaç dakika sonra çamurun içine çekildiğimi fark ettim. Oturduğum yer bataklıktı. Samantha!!! diye bağırdım koşarak yanıma geldi bana kalın bir dal uzattı ve beni çekmeye başladı. Ve Samantha beni çekip kurtarmayı başarmıştı. Bu olaydan sonra büyük bir ağaca tırmanıp uyumaya karar verdik .
2. Gün
Sabah uyanıp ağaçtan indik ve yemek için birşeyler aramaya başladık. Ve birkaç fındık bulduk ama fındıklar çok büyüktü. Bugünkü plan uçurumun diğer tarafına geçmekti . Bir süre uçurumu bulmak için yürüdük. Ve uçurumu bulduğumuzda karşı tarafa geçmeyi sadece uçan şeyler başarabileceğini öğrendik. Ve bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum ben Emily.
Samantha : Bir fikrim var . Benim yanımda biraz uçurtma kumaşı var . Eğer güçlü dallar bulursak şu büyük ağaça tırmanıp karşı tarafa uçabiliriz.
Emily : Deli misin sen. Uçmak ve biz . Çok saçma hayatta ben böyle birşey yapmam.
Samantha : O zaman ben yaparım sende burada yılanlarla kalırsın .
Emily: Iııııııı. Tamam ben güçlü dallar bulayım . Sonra uçarız .
Ve güçlü ama çok ta ağır olmayan dallar bulduk ve Samantha onlarla büyük bir uçurtma yaptı . Ve ağaca tırmandık . 1 .... 2... 3... Ve uçuyoruz . İnanamıyorum uçuyoruz.
Samantha : Emily panik yapma ama uçurumun öbür tarafına ulaşamayacağız . Çünkü dallar kırıldı .
Emily: Ne !!? Olamaz ben ölmek için daha çok gencim. Hayallerimi gerçekleştirecektim ben . Hoşçakal hayat .
Çakıldıktan sonra kayalar beni kurtardı ama Samantha'yı bilmiyorum . Ve ben yaşıyorum evet ben yaşıyorum .
Emily: Samantha ben yaşıyorum . Samantha!!!!!!!
Samantha'dan ses gelmedi belki çok uzaklara düşmüştür belkide olamaz olmamalıydı .
Emily: Samantha !!!!!!!!!!!!!!! Samantha!!!!!!!!!!!!! Samantha!!!!!!!!!!!
Samantha : Buradayım aşağıya bak . Emily !!!!! Bende yaşıyorum . Emily !!!!!!!
Kayalara tutuna tutuna aşağıya indim . Ve Samantha'yı uçurtmadan kurtardım .
Samantha: Birazcık daha aşağıya inersek karşımıza çok güzel bir deniz çıkacak . İstersen gidebiliriz .
Emily: Tamam gidelim hem bu tahlilsizliğin bize getirdiği korku ve sinirdende kurtulmuş oluruz.
Sahile doğru giderler . İyisi de şans eseri mayolarını yanlarına almıştılar ve ikiside biraz yüzüp biraz güneşlenip yemek aramaya koyuldular balık tutmaya çalıştılar Emily ateş yakarken Samantha 'da balığı yakalamaya çalışıyordu . Çok ama çok uğraştıktan sonra balığı yakaladılar. balığı pişirmeye başladılar balığın derisi pırıl pırıldı . Balık iyice piştikten sonra . Balığı yediler balığın tadı cidden çok güzeldi . Balığı yedikten sonra Samantha ile Emily uzun bir süre sohbet ettiler. Sonra onlara yaklaşan birşey olduğunu görüp geri çekildiler . Karşılarında iki tane onlar gibi bir maceraya atılmak için gelen beyefendi duruyordu. Beyefendiler iyi insanlara benziyorlardı . İsimleri John ve James'miş onlarla bir süre sohbet ettikten sonra . Onlara maceralarına bizlerle devam etmelerini teklif ettik . John pek teklife sıcak bakmadı . Ama James maceraya bizimle devam etmek için sabırsızlanıyordu. John ile James biraz kendi aralarında konuştuktan sonra . Maceraya bizimle devam etmeye karar verdiler. Birazcık hep beraber sohbet edip. Şakalar yapıp . Uyuduk . Ve bu gecede böyle bitmiş oldu . Ama bugün iyi bir gündü artık macera iki kişilik değil . Dört kişilik olmuştu .Ve bence bu durum çok ama çok güzeldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkılar ve Dostlar #JustWriteİt #Adventure
ActionEmily , Samantha 'nın macerasıyla başlayan bir hikaye