11. Parinti morti
parinti morti, s-ar putea sa dea un noroc peste familia ta
- de vei visa ca vorbesti cu parintii tai- bine iti va fi si vei fi sanatos.
12. Peste mort
Pestele mort in vise aduce amaraciune, tristete, singuratate, dar mai poate insemna ca veti da dovada de staruinta, de ambitia de a va inlatura dusmanii.Mai mutli pesti morti in vis inseamna speranta slaba, sunteti urmarit de clevetitori.
13. Sarpe mort
Sarpele mort in vis inseamna ca pericolul a trecut.Pentru o femeie care a fost muscata in vis de un sarpe mort, semnifica faptul ca veti suferi o infrangere intr-o situatie legata de un prieten. Pentru un barbat, acest vis indica superficialitate.
14. Sobolan mort
Un soboloan mort in vise simbolizeaza ca emotiile dumneavoastra pot fi compromise. Acest tip de vise arata spre sentimente de frica necontrolate despre o anume situatie.A visa despre un sobolan mort ar mai putea sa reprezinte sfarsitul unei etape in viata, a unei prietenii, a unei relatii.
15. Sot mort
Vise cu sotul decedatAtunci cand oamenii care au decedat apar in visele noastre acestea pot fi foarte dificile si va pot tulbura intreaga zi.
Sotul poate fi una dintre cele mai importante surse de sprijin din viata noastra. In timp ce parintii, fartii si surorile, precum si toate celelate grade de familie va pot oferi un sprijin si va sustin intr-un fel sau altul, exista un anumit tip de dragoste si companie pe care numai un sot le poate oferi.
Un sot mort in vis este un simbol care trebuie luat foarte in serios. Daca aveti un vis, in care va vedeti sotul mort (dar in realitate acesta nu este), acest lucru este pentru ca sunteti ingrijorata cu privire la relatia vostra. Credeti ca v-ati certat cu sotul dumneavoastra atat de mult incat relatia voastra este moarta pentru tine. Alternativ, visul poate reprezenta anxietate cu privire la starea de sanatate a sotului dumneavoastra.
16. Tata mort
Tata mort in vise sugereaza sansa dumneavoastra in toate, fara probleme.Daca il visati mort pe tatal dumneavoastra vitreg atunci inseamna ca aveti o imaginatie bogata, sunteti sociabil si deschis.
Visul in care il visati pe tatal dumneavoastra murind semnifica faptul ca veti ocupa o pozitie sociala inalta.
CITEȘTI
Despre vise & Semnificatiile lor
RandomAceastă carte te poate ajuta sa afli mai multe lucruri despre vise, si sa îți afli semnificația la propiul vis