Multimedia da Sertap Erener o ye şarkısı var gençlik
" Ben İlkim hayatınızda taniyacaginiz en tatlı en güzel kızım demeyi çok isterdim ama malesef diyemiyorum. Ben altındaki yırtık BLUE Jean i ile ünlü İlkim. Ben Lise 2 ye giden İlkim. Ben İlkim. "
Bugun okulun ilk günü olduğu için öğretmene yapacağım konuşmaya çalışıyordum anlarsınız yalakalık. Ama güzel ller güzeli! (Sorma) kardeşimin sesiyle yerimden zipladim.
"Ablaaaaaaaa! " allahım bu kızın cirtlak sesi kime çekmiş?
"Ne var be ne anırıyon?"
"Ya uf cvp verme hazirmisin?"
Evet bu kız neyin jazirligindan bahsediyordu?"Ne diyon beaa?!"
"Abla sen şaka misin lütfen yah! Hani yatılı diom okula diom gidiyoz ya!"
"Aaaa evet doğru peki ben ne hazirliycam?"
"Abla valiz"
"Ammaaaan benim valiz ihtiyacım yok ben yaz tatiline kadar bunlarla dururum."Ayağa kalktım ve aynanın karşısına geçtim çok ta kötü değildim bence. Üzerimde beyaz bir croptop altında boyfrend Jean bir de haki yeşili bir hırka tamam işte ne var bunda?
"Abla bak şimdi sen kendini bana bırak "dedi
"Ama ben gayet güzelim."
"Abla bak yeni okula başlıyoruz ilk gün güzel gidelim ki dikkat çekelim herkes bizi tanısın."
"Hıı" dedim anlamamis gibi yaparken kendimi ona bıraktım....●○●○●○●○●○●○●○●○●
"Bittiiiiiieeeoooooaaaaaauiiiuuuuaaaooeeejj"
O nasıl bir anirmadir derken aynada kendime baktım. Altımda siyah bir kot sorrt vardı. Üzerimde mor croptop ( evt croptop sevdalisiyjm) onun üzerinde ise çoksel bir hırka hani bileğe kadar olanlardan. Daha bitmedi suratıma bi değişikti. Ben güzeldim. Vaaoov. Harika bir eyeliner çekilmişti rimel destekleniyordu. Dudağımda nude bir ruj saçlarım fönlü. Eh güzeldim.
"Aferim merco."
"Abla tsk ettecegine aferim dion hadi çıkıyoruz "
Eh hadi bakalım ben kendime bakarken Mercan in hazırladığı mor valiz aldım ve merdivenlerden fırlattım. Evt fırlattım onu aşağı kadar taşıyacak değildim. Mercan teyzem ve babam bana bakarken en tatlı gülümsememi yüzüme yerleştirdim. Taksi bizi bekliyordu
So kez valizi açtım ve kıyafet kıyafet kıyafet olamaz hande Erçel posterini unutmuştum. "Bekleyin" diye bağırdım. Usain Bolt à taş çıkaracak hızda merdivenlerden çıktım ve posteri alıp sarıldım. Sonra aşağı inerken masanın üstünde bir madalyon buldum bu annemin madalyonuydu annem... annem ... bir cinayet kurbaniydi. Gözümden akan bir damla yaş masanın üstüne düştü. Mercan 2 saat uğraştığı makyajı bozarsam beni benzeteceginden dolayı hemen sildim gözlerimi madalyonu elime aldım kırmızıya annemin en sevdiği renk be se tam bir mor asigiydim. annem çok güzel bir kadın di. Turuncu saçlı mavi gözlü. Bense onun çakması gibiydim. Madalyonu açtım annemin fotoğrafı çıktı bu madalyonun nerden geldiğini bilmiyordum ama artık benimdi o kesin. "Hadi İlkim" teyzemin sesiyle irkildim madalyonu boynuma asıp odadan çıktım. Aşağı indim veee taksiye uçtum hemen o kadar hizliydim yani. Mercan yanımda oturuyordu 5 saatlik bir yolculuktu. Mercan in dırdıri beni öldürüyordu. Neyseki uzuuuuuun bir uykuya daldım.
ARKADAŞLAR KARPUZ BENDE KAFA YAPIYO BU BÖLÜMÜ YAZARKEN KARPUZ YEDİM NKDNDKDN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz
Humor"Kimsin sen?" "Ben herkesim ben Kübra 'yim , ben Gece 'yim, ben senin bildiğin herkesim." "Sen hiçbiri değilsin sen sensin ama kimsin?" "Ben...Sensin yaşayamayan İlkim. Senin ilkinim. Ben senin ilkiminim."