Öncelikle nasıl başlayacağımı pek bilmiyorum. Çünkü önceki açıklamamda söylediklerimin hiç biri gerçekleşmedi ve ben şu anda hepinize mahçup bir durumdayım. Bu yüzden hepinizden özür diliyorum...
Mayıs ayında yayınevinden teklif aldım ve 50. Bölüme kadar burada yayınlayarak finali yayınlamadım. Çok uzun bir süre düzenleme yaptım, yoruldum, zaman harcadım sırf erkenden kitap çıksın diye. Sonunda kitabı yayınevine teslim ederek üzerimdeki yükü kaldırdım. Yaza büyük bir heyecanla girdim. Kitabım basılacak, kuzenlerim gelecek ve kitabımı okuyacaklar diye. Ama umduğum gibi olmadı. Yayınevi yaz mevsiminde kitabın basılmasının iyi olmayacağını söyledi. Sıcak bir mevsim ve çoğu kişi tatilde olduğu için ağustosta basabiliriz dedi.
Ağustos ayında bana tam kapak gönderdiler. Ek olarakta yakında matbaaya kitabı göndereceklerini söylediler. Snapchat den kapağı paylaşıp mutlu bir şekilde size duyurdum. Lakin yine kitabın basılması gecikti ve şu anda eylül ayındayız. Hepinize karşı mahçubum. Çünkü sürekli bir tarih söyledim fakat o tarih sürekli gecikti. Yalan söylemiş sizi oyalamış gibi olduğum için çok üzgünüm. Bu yüzden tekrar özür diliyorum hepinizden.
Son durum ise yayınevinin söylediğine göre kitap matbaaya gönderildi. Yakın bir zamanda bana da ulaşacak. Ne kadar yakın zaman bilemiyorum. Size kesin bir tarih vermeyeceğim. Sonra sizi oyalamış gibi oluyorum. Emin olun ki ben buraya her zaman yayınevinin bana verdiği bilgiyi paylaştım. Bende bir an önce basılmasını isterim tabii ki.
Yarın okullar açılıyor. Çok sıkı bir döneme giriş yapacağım. Ailem evde interneti kapattıracak. Çünkü gerçekten internet olduğu zaman derse odaklanamıyorum. Hayırlısı olur inşallah. Kitap basılıp bana ulaştığında size haber vermek için mutlaka bir yerden internet bulmaya çalışacağım. Artık babamın internetini falan mı kullanırım bilemiyorum.
Ayrıca diğer bir konu da yeni hikaye ! İlk bölümünü yazıp kurguyu oturtturdum yerine. Fakat yayınlamaktan vazgeçtim. Çünkü internet olmayacak ve benim bölüm yazma gibi bir olanağım %0 diyebilirim. İnşallah sınavı atlattıktan sonra da o kitabıma yoğunlaşacağım. Fakat bu okul yılında bu mümkün değil maalesef.
Kapak yapabilen kişilerden bana yardımcı olmalarını istemiştim. Gerçekten bazıları çok güzel yardımcı oldu. Onları gönülden tebrik ediyorum yani. Benden bilgileri alıp yapınca geri döneceğini söyleyip mesaj atmama rağmen görüldü atmak çok güzel bir salaklık teşekkürler ^_^ ;)
Her neyse size bundan sonra büyük ihtimal basım haberiyle gelirim. Ama buradan duyuru yapmak çok zor olabilir. En hızlı ve kolay açıklamayı snapchatten yaparım diye düşünüyorum. O yüzden snapchatten eklemenizi tavsiye ederim. Hepinizi çok ama çok seviyorum şeker parelerim ♡
Multi: Tam kapak
****
İnstagram: azra.meral
Snapchat: azra.meral
Facebook Grubu: PsikopatKızWATTPAD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Kız (Raflarda!)
Teen FictionBir kaza bir hayatı bu derece mahvedebilir miydi ? Simay'ın hayatı geçirdiği kazadan sonra bir daha aynı olmamıştı. Çarptığı araçtaki kişinin hayatını kaybetmesi üzerine ne onun dünyaya bakış açısı aynıydı ne de insanların ona olan bakışları... O a...