Çok ayrı kafalarda olduğumu.Bir an şair, bir an sofi,bir an müptezel,bir an piç olduğumu biliyorsun uyuşturucu kullandığımı namaz kıldığımı anlattım yazdım defalarca...
Sen yokken evlenmek saçma olur.sen yoksan gelinliğin içinde ben yoksam smokingin içinde ikimizede haram olur giydiklerimiz.
Ama evlenmem gerekiyordu.
Gittikçe yaşlanıyorum vede hayla başımda annem babam var.Onların tek isteği ölmeden önce benim evlendiğimi görmeleri.Beğendiğim biri yoktu sen yoktun ki kimi beğenebilirim.Ama o günlerde biri seyrediyordu beni yaklaşık iki hafta gözleri bendeydi benimse gökyüzünde...Sonra düşündüm güzellik prensesi ve asil ruhluydu.Bendense küçüktü ona rağmen beni isteyen gözleri vardı.Zaten Asil vede basitlik gibi kavramlara önem veriyorken.Onun bana karşı sergiledigi tavır hoştu.birgün yine seyrederken beni bende baktım sana baktığım gibi bakmadım kızma nolur...
İlk defa bakmıştım gözlerine ve birden uyandı.3 saniyelik bakışmadan sonra önüne doğru yere baktı.Gülümseyen yüzünü görmeni isterdim.Sanki sen gibiydi, bir değişikti ama sadece o an sen gibiydi. Sen gibi kimse olamaz bilirsin... ☺☺
Her gün sık sık karşılaşıyor göz göze geliyor gülüyorduk.Açıkçası senin gittiğinden beri hayatıma giren 79 kadından az bişey ciddi davrandığım 4. kadındı.4 ay olmuştu göz göze yaşıyorduk. Hiç konuşmadık.Benden Merhaba sesi çıkmadı,ondan Seni Seviyorum sözcüğü çıkmadı.
Biliyorsun benim kafa bildiğin bilgisayar oldu. Kafasına göre güncelleme geliyor.Aniden değişiyor birden korkak birden salak birden deli olabilirdi birden popüler.
-Saçım sakalım birbirine karışıyordu traş olma vaktim gelmişti.Nedense olmadım. traş olduktan sonra birden beynim değişirse diye korkuyorum.Biliyorsun anlıyorsun diimi sevgilim neyse...Annem görücü usulü evlendirecekti beni.Bende bu duruma karşı;
-Ben birini buldum bekle dedim.
Demek zorundaydım.O şaşırmış gözleriyle
+Sen ve kız yapmak dedi.
Bir değişik şekilde gözlerime baktı.Oysa bilmiyordu.Senden sonra kaç kızla oynadığımı ama bi yandan bilmemesi normaldı.Senden sonra hiçbir kizi eve getirmedim vede anlatmadım seni anlattığım gibi...Neyse O kız la Evlenirsem daha iyi olur en azından beğeniyorum vede sana benzettiğim gülüşü vardı.Hani ben en çok gülüşüne hasret sevdalı vede aşıktım...
Hem asil ruhluydu.Onun gözleri güzel değildi seninkiler kahverengiyken onunkiler yeşildi.
Özür dilerim sevdiğim sanırım ben onla evleneceğim.Evlenmek Zorundayım gibi hissediyorum...Zaten nerde olduğunu bilmiyorum. "DOKTOR" olduğunu biliyorum.Belkide evlendin bilmiyorum.Evliysende bilmek istemiyorum zaten.İstemiyorummmm..
Senin gitmenle piskolojim bozuldu.Sen gittin bidaha dönmedin.Filozof oldum. Bilgisayar beyinli ve Duygusuz,Ruhsuz kaldım.Seni içimde yaşıyorum.Bu yüzden hiçbir arkdaşım sana yenge diyemiyor.Çünkü seni içimde yaşıyorum.
Ne Üzücü bir durum...Sanki boşuna yaşıyorum.Sanki kafayı yedim.Sanki sen yoksun.
Hataydı sanırım senle birlikte olma düşüncesi...
Yok yok Özür dilerim ne hatası kelebek.Sen benim herşeyimsin.Seni nasıl sevdiğimi biliyorsun.Zaten diimi aşkim,bitanem herşeyim.Doğmamış günümün güneşisin.
Ben sen yokken bile seni yaşıyorum.Sen bakma Arada bir geliyor konuşurum öyle.Ama bilirsin çok seviyorum seni...Neyse
-Kıza haber yolladım.Asi ruhlu olduğundan dolayı,benden beklerdi ilk sözü biliyorum. Bugün yarın buluşuruz derken. Vazmigeçmelimiydim acaba kızar mıydı bana sevgilim.Ama kızmasınn,dayanamam kızmasına bilir kendisi.En çok onun bana küs dargın kalmasından korkarım bilir kendisi...Kız Beni seviyordu ama gelişmeyenn bir yanı vardı tıpkı senle tanıştıktan sonra nasıl gelistiysem oda öyle gelişecekti öyle umuyordum.
Seni unutmak değilde de Yaşamak isterdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Adam
ParanormalSevdiği kadını kaybetme sonucu psikolojik olarak deliren vede beynini keşfeden acınası adam