Merhaba! Ben Josh. Londra'da yaşıyorum. Lise 3. sınıftayım! Annem ben kardeşim ve babam ile birlikte yazşıyoruz. Kardeşim 8 yaşında. Ben ise 17. Ben bir gayım evet gay! Ben okulumu değiştirmiştim bu nedenle arkadaş çevreme alışmak zaman alacaktı! Çünkü geldiğim okuldaki çoğu erkekle sevişmiştim. Ama burası?? Burada kimin ne olduğunu anlayana kadar sevişme arzum tavan yapacaktı! Çabuk olmalıydım. Alarmı sabah 6 ya kurdum ve başımı yastığa koyduğum gibi uyudum! Evet burası güzel bir okuldu! Özelliklede erkekleri! Sanırım kimse benim gay olduğumu dış tipimden alamazdı. Sınıfa gideceğim anda müdür odasına alıp dersin ortasında beni sınıfa götürüp tanıştırdı. Mrs.Calder beni tahtaya çıkartarak kendimi tanıtmamı istedi. '' Ben Josh. Josh Cullen! 17 yaşındayım. Annem babam 8 yaşında bir kardeşim ve ben 1 evde kalıyoruz! Ben bir gayım.'' ''Ah seni aptal seninle yatmak istemiştim'' dedi oradan kalın kalçalı bir sürtük! ''Teşekkür ederim'' dedim ve yerime oturdum zil çaldığında erkekler başıma üşütü. '' Merhaba bebeğim! '' demişti mavi gözlü yakışıklı iri yarı bir çocuk. Adı Kevin'dı. Ama benim kestirdiğim ise ''Jack'' adında yeşil gözlü kumral uzun boylu ve yarı kaslı bir çocuktu! OMG! Ondan etkilenmiştim. Herkesin numarasını aldım ve kendi numaramı verdim. Gece duşta Jack'in beni domaltarak aletini içimde gezdirdiğini düşünerek mastürbasyon çektim. Sabah olmuştu. Lanet olası güneş pencereden süzülerek yüzüme işliyordu! ''SİKTİR'' giyindim kardeşimi alıp okula doğru yürüyorduk. O sınıfındaydı bizim ilk dersimiz müzikti MRS. Stewart hamilelik iznindeydi. Dolayısıyla dersimiz boştu. Ben Jack ile yan yana oturuyordum. Derste bana hissettirmeden bacaklarıma ufak el darbeleri yapıyordu. Bu beni tahriktende öteye götürmüştü! Ah Jack! Eve gelmiştim. Yemeğimi yiyip yukarı çıkmıştım. Telefonumu şarja takarken annemim bana seslenişini duydum. ''Joooooosh'' ''Evet anneee!!'' ''Aşağıyaa'' Aşağıya indiğimde bana ''Çimleri biçmenin zamanı geldi evlat.'' dedi. İşimi bitirdikten sonra yukarıya çıktım. Terlemiştim! Hemen duşa girdim. Çıktıkta sonra telefonuma baktığmda tam 37 cevapsız arama vardı!