Not Gonna Beg Youu

287 11 1
                                    

I Sat In My Bed Looking At My Daughter. Its Like Looking At Her Damn Daddy All Over Again. I Wish I Wouldve Waitied.. Then I Wouldna Had This Problem. But I Didnt. Im Not Saying My Daughter Is A Mistake. But Having Her At 15 Was A Mistake. Epseicially WIth The Bitch Made Ass Nigga I Had Her With. My Ma Was So Pissed At Me when I Had Bre'Kiyah ( Bra - Kiya ) That She Put Me Out. I Had To Go Stay With My BestFriend Sydney Cause Adoreun Said His Mom Doesnt Know About The Baby Yet. Youu Would Think Once Yo GirlFriend Has YOUR Baby Then Youu Would Introduce Her To Moms .. But Nah. Fuck Him Though. Im Over It. I Brielle Lanae' Marshall Will Never Beg A Nigga. My Pride Just Wont Let Me.

Bre'Kiyah Started Crying Letting Me Know She Was Up && Snapping Me Out My Thoughts.

"Whats Wrong Mommy's Stink?" I Asked Kissing Her Face.

"Her Momma Got A Big Ass Head Thats Whats Wrong With Her" Sydney Said Walking Into The Room. I Laughed && Shook My Head.

"Shut The Hell Up Heffa!" I Yelled Making Kiyah Jump. I Laughed At Her Then Grabbed Her, Laying Her On My Chest.

"What Youu Wanna Do Today Boo?" Sydney Asked Taking My Baby From Me. I Hesitated. I Need To Get My Baby Some Clothes. Shit I Dont Need To But I Love Spoiling My Daughter. I Jumped Up.

"Lets Go Get Yo Niece Some More Clothes!" I Said Smiling. She Sighed && Shook Her Head Knowing How Much I Spoil My Baby. "Dont Shake Yo Head At Me Trick!" I Yelled Causing Kiyah To Jump Again. "Shut Up Hoe && Get Dressed. Ill Be Back." She Screamed Walking Out Of My Room. I Started To Dress Me && Kiyah. I Put Her On A Red && White Jumpsuit That Read "Yea Im Spoiled By Mommy" && Her Red && White Baby Samoas. I Wore My Red && Black Jumpsuit With My Red && Black Jordans. I Put Her In Her Car Seat && Waited For Sydney.

            Drew P.O.V

Being 19 && Having Yo Own House Is The Best. I Can Sleep When Ever, Clean When Ever && Leave When Ever. Im Finna Do That Now. Im Finna Head Out To The Mall To Get Some More Jewlery Cause A Nigga Shit Getting Old. See Doing What I Do Gives Me The Advantage To Buy What Ever The Fuck I Like ! As I Got Into My Red Range Rover My Brother Called Telling Me Meet Him At The Mall. Shiii Good Thing Thats Where I Was Finna Go !

Enough Of No Love ♡Where stories live. Discover now