Představení
Jmenuji se Lukáš. Lukáš Novák.
Jsem ze Žďáru nad Sázavou.
Žiju v ulici Žďárské, ve vesnici Františkov.
Ve Františkově je náš malý klub FK Hvězda Františkov.
Chodím tam, už 6 let. Od 7 let.
Takže je mi 13.
Moje rodina je takřka v pohodě teď Vám mou rodinu představím.
Matka - Jiřina Nováková - 39 let
Otec - Petr Novák - 38 let
Jsem jedináček, ale přidávám sem ještě mého psa Ashley - 8 let
Je to York. Teriér.Kapitola začíná
Dnes je pondělí a jdu do školy.
,, Nesnáším školu! " vykřiknu
Za prvé je to z důvodu toho, že mě děti ve škole šikanují.
A to druhé, že máme novou učitelku a prý je divná.
Sbalil jsem si svačinu, vyčistil zuby, došel si na záchod, oblékl se, najedl se a běžel.
Je 7:42 a já, už stojím před školou. Už slyším pár lidí, jak si o mně povídají. Jak nečekaně...
Je 7:45 a zvoní.
Všichni se rvou jak sloni do dveří a zárubní to je okřikne školník.
,, Půjdete hezky po jednom a děti co se zde rvali jdou úplně dozadu." řekl.
Také se, tak uskutečnilo.
Za pár minut mělo začít zvonit a už jsem slyšel posměšky.
,,Vrať mi ten penál." vykřikl jsem na Davida
,, Nasrat!" odpověděl mi.
Kopl jsem ho do rozkroku a penál pustil.
,, Tohle si posral, kryple!"
,, Já vím."
Začala hodina a do třídy vtrhl náš učitel, že dnes máme všichni jen 3 hodiny z důvodu učitelské párty.
Bylo to super, odpadla nám písemka a měli jsme 2 hodiny tělocviku. Já tělák prostě miluju. Hráli jsme fotbal. Vzal jsem si na sebe svůj dres Manchesteru United. Boží klub. Na zádech jsem měl napsáno
Ibrahimović
10.
Dále jsem si nasadil své kratasy. Také s logem téhož klubu. Kopačky Nike.
Hráli jsme a děti mne němeli rádi kvůli lásce k fotbalu a také že jsem byl v něm dobrý. Byl jsem v týmu prakticky s nováčky. Ale vyhráli jsme 5:3 a já dal hattrick (3 góly) takže jsme kvůli mně vyhráli. Šel jsem hned poté domů.Zdravím! :) Je tu první díl mé nové knihy! Doufám že se vám kniha bude líbit. :) Vždy budu díl přidávat po 2-3 dnech o pauze vám dám vědět.
ItzPiskot
ČTEŠ
Fotbalový Sen
Ngẫu nhiênKniha o fanouškovi Lukášovi, který vždy chtěl a chce navštívit Old Trafford. Kniha,kde si chlapec chce splnit sen, který mu změní pohled na svět. Dokáže to? Věříte mu? Kniha začne již brzy!!!