♥1

1.7K 169 2
                                    

,,I don't wonna go to school...." pouštím si písničku do sluchátek a musím vypadat opravdu vtipně. Dělám , že tuto písničku zpívam, snažím se hledět vražedným pohledem a vypadat jak drsňačka.
Jdu po chodníku do školy a přitom mi do uší hraje hudba. Už jednou jsem málem vrazila do sloupu, což mi ale neubírá na dobré náladě s pobaveným úšklebkem na tváři, když vidím pohledy kolem jdoucích lidí zaměřeny samozřejmě na mě.

,,Jé Abby jsi tady" zavolal Tobby přes celé náměstí. Došla jsem k němu a řekla.
,,To ty taky."
,,Sluší ti to."
,,Tobě taky."
,,Můžeme vyrazit?"
,,No jasně."
,,Myslíš si, že si sexy?"
,,No jasně" zasmála jsem se a koukala se na jeho úšklebek.
,,Umíš říkat něco jiného než "no jasně"?"
,,No jasně" teď už jsem se smála úplně. Tobby se mi vytrhl z rukou odešel pryč.

,,Lásko!"zasmála jsem se a zavolala na něj. Nic se však nestalo.
,,Pusinko!" Zase nic.
,,Půjdem dneska spolu do obchodu." Nic.
,,Fájn" polevila jsem ,,budem se dneska večer dívat na fotbal."

Otočil se s širokým úsměvem na tváři a vzal mě za ruku.
,,Můžeme spanilá slečno pokračovat dále ke škole?"
,,Idiote" odfrkla jsem si a opřela si hlavu o jeho rameno. Tyto chvilky jsem naprosto milovala. Předstíraná hádka a pak naprostá romantika. Tobby přesunul mezitím svou ruku na můj pas a hladil mě po zádech. Občas sjel trochu níž než měl ale nad tím jsem se jenom pousmála.
Ach, ti kluci, na co oni nemyslí.




Omlouvám se, jestli jsem nějakého kluka urazila, ale podle toho jak znám kamarády, tak....víme. :DD

Jestli se vám to líbí, zanechte vote, koment a tak. ;D

Vaše zcela zaneprázdněná Best Cousin. :-P

LOVE BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat