♥2

2K 169 66
                                    

,,Paní Miahel, můžete mi objasnit, proč se tak přihloupě usmíváte?" vytrhl mě z mých skvělých myšlenek na dnešní večer náš chemikář.

,,To víte pánprofesor..." popravdě mě vůbec nenapadalo co bych na to řekla.
,,A mohla by jste mi prosim objasnit o čem jsem teď mluvil?"
,,Popravdě, ani netuším" usmála jsem se na něho a zívla na zdůraznění mého protestu proti chemii.
,,Takže nemáte ani zápis?" zeptal se se škodolibým úsměvem, jako by nebylo předem jasné co odpovím.
Zavrtěla jsem hlavou.

,,Hodinu po škole" zakřičel a bouchl deskama o stůl tak silně, že polovina lidí ve třídě nadskočila i se židlí.
Včetně mě.
,,Jestli si myslíte, že mě nebudete respektovat, tak se mýlíte. Už mám dost toho vašeho věčného vymlouvání, pozdních příchodů a vašich otrávených výrazů" obešel celou třídu a zastavil se u mojí lavice.
,,Pro vás obzvláště tohle platí, Dorothy Miahel" zamumlal a podíval se spod nakřiveného obočí svýma velkýma očima na mě.
Kierra se tiše zasmála a já myslela, že ji jednu vlepim.
,,A pro vás platí to samé" falešně se usmál na Kie a odpochodoval zpátky ke katedře.

Protočila jsem oči a věděla jsem přesně, že i tohle přesně udělala i ta jeblá holka sedící vedle mě.

,,Hodinu po škole?" zakňourala sem na Kie se skrčeným obočím.
,,Neruším náhodou?" zeptal se učitel a já mezi slovy, které jsem říkala Kie utrousila odpověď ,,trochu."
Tentokrát protočil oči chemikář.

,,Chápeš to? Já mám s Tobbym vyzvednout Em a Bena, pak jsme se měli učit, dneska přijede taťka, a moje mamka má dneska nározky a musím upéct dort" mluvila jsem rychle a s naléhavostí na Kie. Ta se dál čuměla do stěny před sebou.
,,Posloucháš mě vůbec?" zeptala jsem se zamračeně. Kie se otočila, zívla a řekla. ,,Promiň, říkala si něco?"
Podívala jsem se na ni pohledem jako vážně, a obě sme se začly smát jak střelené.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 28, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOVE BOYKde žijí příběhy. Začni objevovat