ONE

1.9K 173 13
                                    

Harry Styles-24

Louis Tomlinson-14

Znudene sa prechádzam nákupnou uličkou v Londýne s 30£ vo vrecku a hľadám ten najlacnejší obchod.

Kútikom duše dúfam nech si za to málo čo mám, môžem kúpiť aspoň jedny rifle a dvoje tričká.

Žiť v dievčenskom detskom domove nie je výhra.
Nesťažujem si,vlastne môžem byť rád,že mám vôbec nejaký domov ale to dievčenské oblečenie fakt nie je výhra.

Vždy keď príde nejaká rodina,čo ide darovať svoje staré oblečenie do domova,nepočíta s tým,že by sa tam mohol ocitnúť nejaký chalan,takže donesú len dievčenské oblečenie.

Nie málokrát sa mi stalo,že som musel chodiť v ružových tričkách s véčkovým výstrihom.

Našťastie sa ale niekedy zadarí a nájde sa tam aj čierne tričko s čiernymi riflami,ktoré vyzerajú jak chlapčenské,takže môžem predísť posmeškom typu "Pozrite na toho buzeranta", "Podľa mňa si necháva do riťky."

Popravde,áno som teplý ale tak kto by nebol,byť mnou.
Žiť medzi dievčatami od svojich 3 a hrať sa s barbienami alebo na princezny...

Unudene zájdem do toho najlacnejšieho obchodu a hneď si to namierim k tričkám.

Očami si prezriem cenovky a keď nájdem tú najnižšiu cenu,pozriem sa na kus oblečenia.

Našťastie sú to obyčajné čierne a biele tričká.

Schmatol som jedno čierne a jedno biele s tou najmenšiou velikosťou.

Hneď na to si to namierim k rifliam.

Znova som s vyhľadal ten najlacnejší kus a siahol som po ňom.

Sú to obyčajné čierne rifle a velikosť mi hádam bude.

Nemám náladu si to skúšať,rovno to idem zaplatiť

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Hodil som si veci na posteľ a hneď za nimi som sa hodil aj ja.

Vydýchnem úľavou a siahnem po svojom mobile.

Som nesmierne rád,že mám mobil.
To sa často nevidí,že by deti z tohto domova mali mobil.
Mám ho len ja a ešte 5 dievčat.
A to len kvôli tomu,že patrím medzi tých najstarších.

Unudene odomknem mobil a zájdem si na google.

Hneď mi tam vybehne reklama na nejakú stránku.

Unudene ju idem zatvoriť ale oslovil ma slogan.

"Ste osamelý?Chýba vám niekto,kto by sa o vás staral?Chcete mať prisebe Daddyho alebo Mommy,ktorý by sa o vás starali?Neváhajte,stačí jeden klik a všetko bude vaše."

Žeby mám šancu mať rodinu?

Stránka sa volá "I'm looking for daddy."

Zaujímalo by ma prečo len Daddy..

Klikol som na stránku a čakal pokiaľ sa načíta.

Ako inak hneď ma to presmerovalo na registráciu.

Nemám čo stratiť...

Do koloniek napíšem svoje meno,priezvisko,číslo a aj dám fotku.

Celkom ma zoskočilo keď si to odomňa vypýtalo orientáciu ale nakoniec som usúdil,že to je asi normálna otázka,tak či tak by som sa raz musel priznať,že som Gay a toto mi to uľahčilo.

Kolonku kde sa odomňa vyžadovalo napísať niečo o sebe som chcel preskočiť ale keď som klikol na tlačitko zaregistrovať,tak ma to vrátilo a vyžadovalo,napísať niečo o sebe.

Moje meno je Louis Tomlinson a som obyčajné 14 ročné dieťa,ktoré túži po tom aby sa o neho niekto staral.
Žijem v detskom domove pre dievčatá.
Moju orientáciu nemusím písať...predsa len keď si prečítate môj profil a dojde vám to,že som sa od mala hral s barbies tak by vám to aj došlo.
Bol by som rád ak by sa niekto o mňa postaral.
Ďakujem."

Hneď ako som to dopísal som si to ešte raz prečítal a spokojne klikol na tlačitko "zaregistrovať sa."

Nezabudlo si to odomňa vypýtať aj prezývku,síce neviem načo to je dobré ale nesťažujem si.

Hneď ako ma to prihlási,tak mi nabehne veľa profilov mužou a žien,ktorý by si ma mohli adoptovať.

Rozkliknem prvý profil s nejakou že nou ako drží v ruke bič a ma latexový oblečok.

Zarazene sa na to ostanem pozerať,veď toto nieje možné,nejaká pedofilná žena si chce adoptovať dieťa,s ktorým by mohla šukať.

Preboha.

Automaticky kliknem na tlačítko nahlásiť a spokojne opustím jej profil.

Následne si pozriem 100 ďalších profilov z čoho som asi polovicu nahlásil,pretože sa podobali na ženu číslo 1.

Zaujímalo by ma prečo je tam len jeden rodič,vždy som túžil po plnej rodine nie po jednom rodičovi...

Po dlhom hľadaní som našiel 2 ženy,ktorým som napísal a 4 mužov.

Som zvedavý,ktorý z nich sa mi ozve ako prvý.

Tadaaaaah

A som tu s novým príbehom,prosím hlasujte,komentujte chcem vedieť či sa mi to oplatí písať.

Ďakujem moc,všetkým. 💕

You're just mine,Lou. II ls II sk II textingWhere stories live. Discover now