(Tà ČO ÄŒÃTALI TUTO ÄŒASŤ ÄŒITAJTE OD ZAÄŒIATKU,NEPOSTLA SA MI CELÃ)
Pohľad Louis
"Kde si toľko bol?!" Nestihol som si ani vyzuÅ¥ svoje premoÄené topánky a už na mňa kriÄà tá pedofilka Monika.
Nemusel som sa na ňu ani pozrieÅ¥ aby som zistil Äi to je ona ,lebo ten hnusný pisklavý hlas a smrad z huby to hneÄ potvrdil.
"Bol som v hraÄkárstve..." NeobÅ¥ažoval som sa na ňu ani pozrieÅ¥ a pokojne si vyzul svoje topánky.
"Láskavo sa na mňa pozeraj keÄ sa s tebou vyprávam!" VykrÃkla a zdrapla ma za ruku.
"Nechápem naÄo sa ma to pýtaÅ¡ keÄ dobre vieÅ¡,že cez vÃkendy chodÃm takto domov." Prekrútil som oÄami a vytrhol si z jej zovretia moju ruku,eÅ¡te aby som chytil nejakú lepru od nej.
Bohvie Äo s tou rukou robila a Äi si ju vôbec umyla."William,buÄ ku mne sluÅ¡ný lebo hneÄ vybavÃm aby Å¥a vyhodili na ulicu." VykrÃkla a nezabudla mi do tváre prsknúť tu jej hnusnú infikovanú slinu.
Asi mi prišlo zle,idem si vypáliť ksicht kyselinou,na toto voda nepomôže ani keby bola svätená.
Zhnusene som si utrel tú slinu do rukávu od bundy.
Nezabudol som eÅ¡te nasadiÅ¥ zhnusený výraz v tvári aby si vÅ¡imla ako sa mi hnusÃ.
Nenápadne som sa na ňu jedným okom pozrel.
Na tvári mala ten hnusný dotknutý výraz,ktorý keÄ vidÃm tak by som jej najradÅ¡ej rozkopal ksicht, a prekrÞené ruky na hrudi,podotýkam 'na hrudi' a nie na prsiach lebo tie jej vyÅ¥ahané vemená,ktoré ma niekde pri kolenách sa nedajú nazvaÅ¥ prsia."DovolÃÅ¡?" Spýtal som ja jej,pretože si chcem zavestiÅ¥ bundu na veÅ¡iak.
"Kam?"
Ona je blbá alebo hej?
"Uhni,chcem si zavesiÅ¥ bundu." Prevrátil som oÄami a strÄil do nej aby mi uhla a ja si ju mohol zavesiÅ¥.
Dal som si ju dole a zavestil si ju na veÅ¡iak a následne si obul svoje teplé papuÄky.
Nie teple,pretože by boli fakt teplé ale teplé,pretože sú ružové s nápisom Barbie.•Rip moja mužnosť•
Bez akéhokoľvek slova som ju obišiel a nasmeroval si to do svojej izby.
KeÄ som priÅ¡iel do nej hneÄ som sa zvalil na postel a zatvoril oÄi.
Pohľad Harry
Už asi pÃÅ¡em stú správu Louisovi od vtedy,Äo som od neho odiÅ¡iel a on mi stále neodpisuje.
Možno bol unavený tak iÅ¡iel rovno spaÅ¥ a ja ho tu zbytoÄne spamujem.
Hodil som mobil vedľa seba na postel a zatvoril oÄi,by ma zaujÃmalo,že koľko je hodÃn.
Pozrel som sa na hodiny v rohu izby,ktoré ukazujú 8:59.
Z môjho rozmýšľania ma vyrušilo zaklopanie na dvere a následne Jamieho hlava,ktorá spoza nej vykukla.
(Jamie)
KAMU SEDANG MEMBACA
You're just mine,Lou. II ls II sk II texting
Fiksi PenggemarŠtrnásť ročný Louis Tomlinson,ktorý žije v dievčenskom detskom domove a to len z toho dôvodu lebo tam pracuje jeho babka,ktorá mu nedokáže poskytnúť domov. Pracuje v miestnom hračkárstve aby si trocha privyrobil a zúfalo hľadá rodiča,ktorý by sa o n...