Selamlar! Ben Glaceetfeu! Ehuheue şimdi burada ne işin var diyeceksiniz mwksmsms
Bu hesap kuzenimin ve yapmam gereken bir şey için girdim hesaba...
Biliyorsunuz ki Glace Şirketleri olarak bir hayal et yarışması düzenlemiştik. İşte o yarışmada 3. olan arkadaşımız zeyecenep'in ödülü için Tom ile Hayal Et yapmam gerekti. En uygun kitap bu diye düşündüm qnzjajsjs
Hadi başlayalım.
Not: Bu aslında kazanana özel one shot gibi oldu.
-
Genç kız sevdiği ünlü sonunda şehrinde diye seviniyor. Hazırlanıp arkadaşıyla evden çıktıktan sonra hemen hedeflediği yere varıyor.
Ve işte orada. Sportif tarzına rağmen uzun sarı saçlarıyla hayranlarla fotoğraf çektiriyor. Chris Hemsworth.
Arkadaşını beklemeden ona doğru koşuyor genç kız ve bir saniye bile beklemeden konuşuyor.
"Lütfen fotoğraf çektirebilir miyiz?"
Adam kıza gülümsüyor. O sırada arkadaşı onlara yetişmiş, o da hayranlıkla adama bakıyor.
Kız telefonunu çıkartıp adamla selfie çektikten sonra gözlerine bakıyor. Masmavi o minicik gözlerde kaybolmayı umarak. Bir süre donup kalıyor ardından belki de 2922900 kez teşekkür ediyor.
İşte bu kadar. Hayalini gerçekleştirdi ve şimdi eve dönme vakti, saatlerce çığlık atmak için.
Arkasını tam döndüğü sırada bir adama tosluyor. O an kim olduğunu fark etmiyor. Siyah saçları ve siyah takım elbisesiyle korkunç göründüğünü düşünüyor -kimilerine göre çok seksi olduğu düşünülse de-
O an nedensizce korku salıyor kızın vücudunu ve tuhaf adamdan uzaklaşıyor, adamın onun arkasından uzun süre baktığını bilmeden.
*medya* (gifi buraya yükleyemedim boyut büyük dedi kssksk)
Genç adam, kızın onu görünce şaşkınca bakmasından, korkmasından ve o masum suratından etkileniyor.
Bulundukları yerde hayranlarla tanıştıkları sürece onu düşünüyor ve neden düşündüğünü bilmiyor.
'Keşke adını sorsaydım' diyor içinden. Sonra köşede duran dostunun yanına geliyor."Seninle fotoğraf çektirip binlerce kez teşekkür eden o kızın adı neydi Chris?"
Sarışın adam dostuna gülümsüyor.
"Benimle bugün onlarca kız fotoğraf çektirdi Tom. Nasıl hatırlayabilirim ki?"
Adamın yüzü düşüyor. Dostu haklı.
Neden bir kızın aklına bu kadar çok takıldığını anlamadan, neşesiz bir şekilde duruyor.
Başından beri hepsini gözlemlemiş olan bir hayran Tom'un derdini anlıyor. Ve şans eseri kızı tanıyor. Kız çok büyük bir Hemsworth hayranı olduğu için bu fandomda oldukça meşhur çünkü. Yardımcı olmak istiyor. Tom'a doğru koşuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiddleston'la Hayaller
FanfictionTom Hiddleston'la hayaller dünyasına hoşgeldiniz! *alkışlaaar* "ve dumanlı ışıklar arasında yazar belirir" Dikkat!! Aşırı feels* içerir. hiddlestonrdj @Tüm hakları saklıdır.