Saat 11' ı 27 geçe uyandım.Bugun yaz tatilinin son günü. Ve ben yarın farkli bi ortama giriş yapıcam. Yani lise 1 e geçtim. Puanım gayet güzel. 432.3261 puan alarak ......... Anadolu lisesine gitmeyi başardım. Ve buna çok seviniyorum. Çünkü canımdan çok sevdiğim 2 arkadaşım o liseye gidiyor. Tabiki 2 si de kız ☺. Selinim ve Şeymam ❤. Her neyse . Sıcacık yatağımdan kalktım ve minnak 😂 banyo ma girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve havlu ile kuruladim. İşte sonra banyodan çıktım. Hemen kıyafet dolabı min önüne geçtim ve kıyafet aramaya başladım. Ve sonunda buldum. Siyah yarım bi t-shirt, siyah dar bi pantolon ve siyah botlarimi seçip giydim.
Telefonumu da (iPhone 6 ) alıp aşağıya indim. Son 3 basamak kala telefonum çaldı. Arayana baktığımda. Ruh Öküzüm diye kaydettiğim Selin arıyordu. Hemen açtım.
"Alo selom "
"Kuzum nasılsın? "
"İyi kardeşim sen ?"
"İyi ponciğim ☺ bugün buluşalım mı diyecektim? Seymoş da gelsin 😁 "
"Yok kuzum ya hiç iyi değilim bu sıralar. Durumları biliyorsun unutamıyorum berki kanka mezarına gitcem bugün. "
"Ya güzel kardeşim hadi ya hem biraz daha şey edersin "
"Tmm aşkım tmm hem biraz şey ederim 😂" dedim taklidini yaparak.
"Ya çok kötüsün " dedi ve güldü
"Biliyorum kardeşim yüzüme vurmana gerek yok 😂 "
"Ay tmm ya neyse saat 1 de hep gittiğimiz sahilde olun "
"Tmm bebem ☺ bb " dedim ve kapattım hemen mutfağa geçip ketil ( böylemi yazılıyor bilmiyorum )' a suyu koydum ve kaynamasını beklerken hemen sucuklu yumurta yaptım. Şu kaynayınca hemen çaydanlıga döküp çay yaptım. Kahvaltiliklari da çıkarıp. Erkek kardeşim poyraz ı uyandır maya çıktım. Odasına gittiğimde uyanmış üstünü değiştirmiş ayakkabıları nı gidiyordu. Poyraz 8 e geçti. Dersleri şuan a kadar gayet iyiydi. Tabi ablası ben olunca 😂 şaka şaka. Aslında benimde derslerim iyidir 😉 . Her neyse yanına gidip yanağından öptüm ve"Günaydın ablacım " dedim oda aynı şekilde yanağımdan öpüp
"Günaydın abla , sey kahvaltı hazırmi? "
"Hazır ablacım da bişey mi oldu . Sen hiç böyle sormazdın? "
"Arkadaşlar la bulusaz bugün sinemaya falan gidicez de kahvaltıdan sonra çıkıcam geç kalmiyim diye dedim"
"Tmm ablacım zaten bende arkadaşlarla buluşucam . 40-45 dk sonra çıkıcam. Hadi ablam in aşağıya saat 12 oldu. Hadi. " dedim kafasını tamam anlamında salladı. Bende hemen aşağıya indim. Masaya oturdum. Tmm çatalımı zeytin e batırmıştım ki kapı çaldı. Kim geldi lan acaba ? Hemen masadan kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtım. Kapıda kargo dan geldiği belli olan bi adam vardı. Elindeki kutuyu uzatıp.
"Gülnur Soykan? " diye sorar casina bana baktı
"Evet benim bu ne ?" Diye sordum bende
"Bilmiyorum efendim. Kim olduğunu söylemeyen biri bu kutuyu bu adrese teslim etmemizi söyledi. Şurayı imzalar misiniz?" Adam bunu dedikten sonra aşağıya poyraz indi .
"Yok ben bunu hiç almıyim siz bu kutuyu geri götürün "dedim poyraz hemen
"Abla bu ne kim gönder di bunu sana lan ?"dedi evet poyraz böyle şeylerde biraz sertir eee başımızda ana baba olmayınca.
"Bilmiyorum ablacım hem almiyicam sen geç yemek ye tamam mı? "
"Hayır abla al bunu ne var içinde merak ettim." Kafamı tamam anlamında sallayıp imzayı attım ve kutuyu alıp kapıyı kapattım. Kutuyu açınca içinde ilk olarak içinden bir not çıktı Notta