[Gelieve geen inschrijvingen door te sturen via privé bericht]
Hey iedereen,
Dit is mijn eerste cover & premade boek. Eerst wil ik nog zeggen dat ik het recht heb om te weigeren. Als eerste moet je je natuurlijk inschrijven. Wanneer je een cover wilt aanvragen, vraag het dan aan in de comments onder dit hoofdstuk. Nergens anders! Alleen hier beneden in de comments.
Foto's: ZIJN NIET VAN MIJ. AL HET RECHT GAAT NAAR DE RECHTMATIGE EIGENAAR!
Wat je zeker in je inschrijving moet vermelden voor een cover:
1. Titel van het boek
2. De auteur
3. Korte inhoud van het boek
4. Genre
5. Mensen die je graag op je cover wilt (als je dat wilt)
6. Extra tekst die je op je cover wilt (moet niet als je dat niet wilt)
Je krijgt je cover binnen een paar dagen na dat ik geantwoord heb op je inschrijving. Eenmaal klaar zend ik de link van de cover in privé naar je toe.
Wat je zeker in je inschrijving moet vermelden voor een premade:
1. Nieuw titel van het boek
2. De auteur
3. Korte inhoud van het boek
4. Genre
5. Personen op de premade dat je wilt veranderen (als je dat wilt)
6. Extra tekst die je op je premade wilt (moet niet als je dat niet wilt)
Je krijgt je premade binnen een paar dagen na dat ik geantwoord heb op je inschrijving. Eenmaal klaar zend ik de link van de premade in privé naar je toe. Dan krijg je 2 à 3 weken om het boek te publiceren als het dan nog niet gepubliceert is wordt het weer een premade.
Hey everyone,
This is my first cover & premade book. First I want to say that I have all the right to refuse. But first you need to register of course. If you want to apply a cover, please ask in the comments under this chapter. Nowhere else! Only here below in the comments.Photo's: ARE NOT MINE. ALL RIGHT GOES TO THE RIGHTFUL OWNER!
What you should definitely include in your application for a cover:
1. Title of the book
2. Author
3. Summary of the book
4. Genre
5. People who you 'd want on your cover ( if you want )
6. Additional text that you want on your cover ( don't need to if you do not want it)
You get your cover within a few days that I 've answered your subscription . Once finished the cover I send the link of the cover in private to you.
What you should definitely include in your application for a premade:
1. New title of the book
2. Author
3. Summary of the book
4. Genre
5. People who you want to change on your premade (only if you want to)
6. Additional text that you want on your cover ( don't need to if you do not want it)
You get your premade within a few days that I've answered your subscription. Once finished the premade I send the link of the premade in private to you. Then you get 2 or 3 weeks to publish the book if it's not published by then it will become a premade again.
Queen x
YOU ARE READING
Queen's Covershop
AléatoireHier kan je covers aanvragen en premades kiezen. You can request covers here or choose premades. Queen x