indragostite

145 25 0
                                    

Ne am certat rau in seara aia...

Ti-am spus sa punem punct relatiei.

Ca nu v om ajunge nicaieri.

Tot ce spuneam erau minciuni

Voiam sa fim impreuna

Stiam ca v om ajumge tare departe daca ne iubim neconditionat

Stiam asta

Dar nu stiu ce ma apucase

Eram geloasa

Si orgolioasa

Mi-ai spus ca ma iubesti

Nu ai de ce sa fi geloasa iubire.Eu doar pe tine te iubesc,stii prea bine.

Mi ai asezat mana pe pieptul tau simtindu-ti inima cum bate alert.

Mi am retras o.

Nu o faci !

Am strigat.

Evelin te rog...

Erai ranit.Se vedea in ochii tai.Erai ranit deoarece nu te credeam.

Nu mai vreau sa aud de tine.S a terminat!

Am tipat din nou.
Eram o crizata.O disperata.O terminata.Asa cum imi spunea el cateodata in gluma.
Dar chiar eram.

Plangea in fata mea.Nu credeam ca am sa il vad asa vreodata.Plangand.

I am intors spatele inchizand usa.

Eram o persoana fara inima,nu?
Da eram.
Dar il iubeam.
Nu o sa ma credeti,stiu.
Dar facusem toate astea cu un motiv

Trecuse mai bine de o jumatate de ora de cand plecase iar afara incepuse o ploaie torentiala.

Mi am luat telefonul si l am apelat.

Raspunse.

Inima mi a stat cand am auzit suieratul vantului,mii de claxoane de masini si respiaratia sa greoaie.

Stiu ca ma iubesti.Sau...nu?Nu ma iubesti?De ce imi faci asta Evelyn?De ce?

Nu puteam sa ii spun adevarul.Nu puteam.

De ce nu m ai iubit niciodata?Sau daca m ai iubit de ce imi faci asta?Ma doare enorm Eve.Enorm.Inima mea bate...stii..dar nu pentru mult timp.A fost lovita,zdrovita ba chiar.
Eu...peste putin timp nu o sa mai fiu.O sa fiu doar cu trupul...sufletul...

-Andrew pentru Dumnezeu ce tot spui?!

Plangeam.Nu stiam ce avea sa faca.Simteam un gol imens in stomac si nu,nu ca acela cand vorbeam cu el simplu,acela era de fericire,de dragoste si de implinire.Acesta nu era asa...era unul parca dureros.Simteam o durere in piept si in stomac.

Sa nu uiti ca te iubesc mai mult ca pe propia mi viata si v oi fi langa tine mereu.Pentru totdeuna...mai stii?

Un bipait lung sa auzit iar telefonul imi cazuse de la ureche facandu se tandari.Se sparsese.Se facuse una cu pamantul precum inima mea.



Asta e mai lung :')


Neah :(

halucinatiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum