te mooi om waar te zijn.

14 0 0
                                    

" HET IS NIET WAT HET LIJKT! "
STOPP!
Ugh, joella dit is nou al de 4e keer dat je dezelfde fout maakt. MEER PASSIE! ALSOF JE HET ECHT MEENT!
" HET IS NIET WAT HE-" 
OKAY JONGENS STOP MAAR, WE GAAN MORGEN WEER VERDER!
  -zucht-
Ik loop langzaam het podium af en pak mijn spullen bij elkaar.  Wel, dat ging lekker...  dacht ik bij mezelf.  "Joella, kan ik je even spreken?" Klinkt de zoete stem van daan. Ik zet mijn mooiste glimlach op en zeg zo lief mogelijk "ja, natuurlijk" hij pakt mijn hand en trekt me mee naar de gang. Hij drukt me stevig tegen zich aan en buigt voorover. Ik kijk hem verbaast aan en mijn hart bonkt zowat in m'n keel. "Ik ehh.. kan je wel helpen met je tekst, als je dat zou willen?" WAT?! VRAAGT HIJ DAT NOU ECHT?! WAT GEBEURD ER? DROOM IK?! Hij gaat verder met praten en zegt : en misschien kunnen we ook....  zijn hoofd buigt voorover en net op dat moment... dat mooie mooie mooie moment....  TRRRRRRRRRRRR!  gaat m'n kut wekker. Natuurlijk... ach het was ook te mooi om waar te zijn.  Grommend sta ik op en trek mijn mooie fluffy unicorn pantoffels aan, pak mijn kleren, leg die op mijn bank en loop slaperig naar beneden. GUUTAHMOGAH! Roep ik te blij als ik benden ben en krijg een kussen tegen mijn hoofd gegooid. Ik spring op mijn broer en begin hem te kietelen. "JOE! STOPP!!! Ik ka-han daar niet teeeheegeen!" Ik ga lachend van hem af en kijk mijn moeder schaapachtig aan. Ze zit met een knorrig gezicht aan tafel en zeurt dat ik mijn broer met rust moet laten. "Chago?" Mijn moeder kijkt me waarschuwend aan en als ik mijn brood heb gemaakt vlieg ik zingend de trap op "MIJN MOEDER HAAR TAMPON ZIT SCHEEF EN NU IS ZE CHAGO TRALALAA" snel maak ik me klaar en app mijn beste vriendin hannah dat ze om 7:45 bij de speeltuin moet zijn. Ik trek mijn schoenen aan, geef mijn moeder een kus en loop de deur uit. Als ik bij de speeltuin ben roep ik keihard "EY GUHRL" en fiets gelijk samen met hannah door naar school. Of zoals ik het graag noem 'gaan naar het land van de pedofiele mensen die beweren je iets te leren, maar je eigenlijk langzaam en op een subtiele manier breken vanbinnen.'
( sommige leraren, dus srry voor de mensjes met ouders als leraren😆)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Hi! Dit is mijn allereerste boek en ik hoop echt dat jullie het leuk gaan vinden. Natuurlijk ben ik niet perfect dus plz geen haat of iets.  Ik hoop juist aleen maar beter te worden en jullie te vermaken met mijn verhaal.💜  veel plezier met lezen!
Xx- k

bijzonder.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu