Bismillah ..
Diari bukan sebarang diari . Author bukan sebarang author . Aku sebenarnya tak pernah tulis/buat/reka cerita kat wattpad ni . So , this is my first time in writing/creating story .
Cerita tak berapa nak cerita sangat sebab apa yang korang akan baca ni based on what i think and what i have been through in my life so, dalam cerita ni 50% based on real things happen in my life and 50% on what i think .
So , andai kata apa yang aku tulis ni macam ada kena mengena dengan life korang itu semua secara kebetulan . Sesetengah orang alami benda yang sama dengan orang lain and certain people did not .
And kalau ada yang terasa hati dengan apa yang aku tulis , aku minta maaf awal awal ehh . Jangan simpan dalam hati .
So , kalau dah baca mohon lah sedekahkan vote ke favourite ke comment ke . Kalau suka vote lah kalau tak suka vote jugak . Aku peduli apa . Penat penat aku perah otak nak betulkan ayat aku kau tak nak vote . Aihh . Terbebel pulak . Maaf lah .
Kalau ada yang typo/salah ejaan tu tutup mata je lah . Kalau ada yang kurang/tak puas hati dengan cerita ni komen lah apa yang kurang tu ye . Kalau ada yang nak share apa apa boleh message . Okay sayonara . Sila baca dengan aman .
Bismillah dulu sebelum buat apa apa . Ha baca baca .