-Pohlad vyprávača-
Je krásna noc Tatiana a Katarina sa vybrali do lesa na malú prechádzku po ceste potkali Nikolu ,,Ahoj,kam idete?" spýta sa Nikola ,,Ideme do lesa,ideš s nama?"spýta sa zručne Katarina,Nikola prikývne a vydaju sa spolu do lesa.
-Pohlad Nikol-
Neviem čo majú za lubom ale idem sníma ,,Hm..je tu trochu zima nie?" zasmeje sa nervózne Tatiana ,,Mne není" odpovie Katarina a ďalej s vykračuje ako princezná,na tu spomienku sa musím zasmiať ,,čo je?" zavrčí Katka ,,Nič,nič" usmejem sa ,,Hej,niesme tu nejak dlho?" spýta sa Tatiana,prikývnem ,,Hej!! pozrite!" zakričí Katka z nejakého kríka,vbehneme do toho kríka a uvidíme 'Pizzeria?' pomyslím si ,,čo tu robí pizzeria?" pozerám na tu pizzeriu ako by som ju už niekde videla ,,Podme ju preskúmať " Tatiana prikývne na súhlas že ano ,,pod tiež Katko" ťahám ju za ruku ale márne ,,NENE!" zakričí ,,Zrazu taký strachopud?pod Taňo nech ju zožere zver" vykročíme do pizzerie ,,dobre dobre idem čakajte" zakričí Katka a uteká za nami,potiahnem za kľučku ale dvere sú zamknúte! ,,SAKRA!" zavrčím ,,Tu máš" hodí mi kľuč ,,Kde si zobrala kľuč?" pozriem na ten kľuč ,,nerieš" usmeje sa a ja kľuč strčím do dierky (XDD nene :D myslím na tých dverách).
Dvere sa otvoria ,,Podme" zašeptám a vojdeme do pizzerie ,,hej! pódium" ukáže Katarina na pódium ,,Jj a je prázdne" zašeptám ' neboli tam ty animatronici!!!!' pomyslím si ,,všák to je ta Fazbear's pizzerie!" poviem ,,No ano! ale kde sú ty animatronici?" spýta sa Táňa ,,možno sa zapli a utiekli" zavtipkovala som ,,No jasne už len oni sa tak sami zapnú" zasmeje sa Katka pokrčím ramenami a pokračujem v ceste,zrazu počujeme nejakú hudbu ,,Freddyho pesníčka?" všetci prikývnu ,,Ka-kato?" poviem vystrašene ,,No?" ,,Za tebou!" zakričím a Tatiana si toho tiež všimne,ona sa otočí a za ňou stojí Chica ,,PREEEEEC!!!" zakričíme všetci naraz a vezmeme nohy na ramena,no do niekoho narazíme a je to....
Pokračovanie Nabudúce!! no ako sa vám páčila? :)))
ČTEŠ
Five nights at Freddy's
FantasyNikola,Katarina a Tatiana sú kamarátky. Katarina a Tatiana pôjdu do lesa a po ceste stretnu Nikolu tak pôjdu spolu do lesa. Ked budu uprostred lesa najdú známu Pizzeriu,Nikola a Tatiana ju chce ju preskúmať ale Katarina nesúhlasy tak prehovoria Kata...