-Pohlad Nikol-
Zobudila som sa v nejakom sklade alebo čo to bolo,porozhliadla som sa po miestnosti ale bolo tam zrkadlo,pomaly som sa postavila a prišla som k zrkadlu pozrela som sa doň ho a bola..bola som medveď zo zlatými ušami!! mala som blond vlasy,a klobúk! a mala som čierne oči s bielymi tečkamy!!!.
(Na obrázku Ja-Nikol :D)
,,Bože môj!" zašeptám ,,Kde je Tatiana a Katka?" zašeptám si znovu a poobzerám sa po sklade a oni ležia na zemi ale majú normálnu podobu! ,,KATKO!" zakričím a rozbehnem sa k nej ,,Mami ešte 5.minu.." otvorí oči a pozrie sa na mňa ,,?aaaa!!!" zakričí a odsotí ma a ja narazím do stolu ,,Hej! to som ja Nika" zavrčím ,,čo..čo sa ti stalo?" spýta sa ,,neviem,ale možno to spravia aj oni vám" zašeptám a pozriem sa do zeme ,,Pod musíme od tadeto preč" pomôžem jej vstať,Tatiana je asi už mrtvá,prišla som k Tatiane a chcela som sa jej dotknúť ale ona mi dala pohlavok ,,HEJ!" zavrčím ,,Nechaj ma spať,potom za vami prídem" zašeptala a chrápala ,,važne?..važne? všák nám tu ide o život a ona tu chce spať:?!" pomyslím si ,,Kludne čus" zoberiem Katku za ruku a ťahám ju von zo skladu asi.Otvorím dvere,nikto nikde ,,uff" zašeptám '3,2,1' šeptám si ,,teraz!" zakričím na Katku a začneme bežať k EXIT ale márne padol mi klobúčik ,,Sakra!" zavrčím a rozbehnem sa po tom klobúčiku ale on uteká?!! kde som sa to pre pána dostala!,nahanam ho až k pódiu kde všetci sedeli ,,Okay!" zašeptám,skočím na ten klobúk ale on sa vyhne a ja narazím do steny ,,Ku*va moja hlava!" zakričím na celú pizzeriu že sa na mňa všetci animatronici podobe ľudí pozreli ,,ja nič ja muzikánt" zašeptám.
-Pohlad Golden Freddyho-
,,Takže čo snima?" spýtam sa ,,Hm..neviem ale to dievča Nikola je zvláštne,je to na pol animatronický človek a na pol normálni človek" premišlá Puppet,zasmejem sa,,jojo jasní" zasmejeme sa všetci,zrazu počujeme ako keby spadol nejaký robot,otočíme sa a tam je nejaký zlatý animatronic podobe človeka,vypadá ako ja ale je to dievča a má dlhé zlate vlasy,asi som sa zamiloval ,,Ku*va moja hlava!" zakričí skôr než sme skoro ohluchli...
Pokračovanie Nabudúce!
Foxy
******
Chica
*******
Bonnie
**********
Freddy
**********
Golden Freddy :333
*******
ME!-Nikola
********
ČTEŠ
Five nights at Freddy's
FantasyNikola,Katarina a Tatiana sú kamarátky. Katarina a Tatiana pôjdu do lesa a po ceste stretnu Nikolu tak pôjdu spolu do lesa. Ked budu uprostred lesa najdú známu Pizzeriu,Nikola a Tatiana ju chce ju preskúmať ale Katarina nesúhlasy tak prehovoria Kata...