KİS-2

25 4 0
                                    

"İyiki doğdun ablacığım !"Heyecanlı bir şekilde bana elindeki hediye ile bakan Mahin'e çevirdim gözlerimi.
Benden heyecanlı duruyordu.
Gülümsedim.

"Teşekkürler ablalıcığım"derken aynı zamanda elinden hediyeyi alıyordum.

Hediyeleri küçüklüğümden beri çok severdim.Gece grisi renginde,üstünde beyaz küçük hatta minicik denecek kadar boyutu olan beyaz noktalı hediye paketini beğenmiştim.Gülümsememi büyüttüm.
Kutuyu hafiften sallamaya başladım.Ses çıkmıyordu.Meraklanıp yırtarcasına hediye paketini açarken dikdörtgen şeklinde bir kutu belirdi.puantiyeliydi.Kapağını açtığımda toz pembesi tüllerin içinde olan tişörtü elime aldım.Üstünde gün batımını izlemek için bankta oturan çifte baktım.arkaları dönüktü.kız kafasını oğlanın omuzuna koymuştu.ve gün batımını izliyorlardı.

"Arkasını çevir!"
Birşey söylemeden kafamı salladım.Bu tişörte adeta büyülenmiştim.Mahin'in dediğini yapmaya karar verdim.

Tişörtün arkadında İngilizce yazılar yazılıydı.El yazısı şeklinde yazılmıştı.Okumaya başladığımda yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Daima Mutlu olacağın kişiyi bul,ve Mutlu ol...."

"Bu...Bu çok güzel"derken Mahin'e sarılmak için yanına doğru adım attım
"Beğendiğine sevindim!"

"Ah!"

Annemin sesiyle ona döndüm.

"Ben hediyeni teyzende unutmuşum kızım alıpta geleyim"

"Anne hiç ger-"

"Hemen geliyorum "

Hızla yatağımda doğruldum.Annem bu şekilde bırakmıştı beni.Hemen gelmemişti.Yıllar geçmişti,ve asla gelmeyecekti.

Dik bir şekilde yatağa oturdum.Gözlerimin yandığını  hissettim.

Saate baktığımda 11 olduğunu fark ettim. Mahin çoktan okulda olmalıydı. Fırsat bilerek  banyoya yöneldim.Kısa bir duş aldıktan sonra saçlarımı düzleşirdim.Kısalardı;ama düzleşiyorlardı da. İşim bitikten sonra gardıropuma yöneldim ve adeta ışık hızıyla iç çamaşırlarımı çıkarıp giyindim.üstüme göbeğimi açıkta bırakacak siyah croptop giyip altıma beyaz kalçamın hemen altında biten yırtık bir şort giyindim. Ayakkabı olarak ise siyah bilekte converslerimi giyecektim.Makyaj masama geçip küpelerimi çıkardım.siyah küpelerimi alıp takarken dikkatli olmaya özen gösteriyordum.İşim bittiğinde pırlantalı peircingimi alıp Onuda taktım.Bordo rujumu dudağıma özenle sürerken rahattım.Eyerlinerimide çekip işimi tamamladım.Hazırdım.

Son model telefonumu elime alıp Göker'in numarasını tuşlayıp kulağıma götürdüm.

@@@@

"İşte öyle " elimdeki viski bardağını kafama dikip Göker'e baktım.

Gördüğüm rüyaları bir bir anlatmıştım.Mahinden sonra güvendiğim tek kişiydi.Bağımız çocukluğa dayanıyordu.

"Sıkma canını.."dedi umursamaz ses tonuyla.eline bira şişesini aldı ve dikledi.Gülümsedim. Beni gülümsete bilecek tek kişiye...Gülümsedim.

Merhabalar KİS ailesi!Yeni bölümle karşınızdayım.Medya da Gece bin giydikleri var.İlk kitabım vote ve yorumu eksiltmiyoruz.Öncelikle bu hikaye gittikçe garipleşecek.Macera ile kırılmanın tadı damağınızda kalacak!evet bunu Gece ile yaşayacaksınız!Sizleri seviyorum.iyiki varsınız!Okullar Nasıl geçiyor diye de sorayım unutmadan.Dersleriniz ağır mı? Bu sene TEOG mağduru arkadaşlar kimler göreyim elleri!
Galiba çok konuştum,görüşmek üzere KİS ailesi.

^^ Seviliyorsunuz^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığımın İçindeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin