1bölüm

17 1 1
                                    

o gün canım sıkıldığı için ,Annem'den izin alıp İzzy'nin evine gitmeye karar verdim. İzzy'i 4 yaşımdan beri tanıyordum, canım sıkıldığı zamanlarda onun yanına gider keyfim yerine gelirdi cidden mükemmel bir insan , biz dört kişiyiz aslında Matt ve jay   de var. 13 senedir birlikteydik. ancak  Jayin annesi öldükten sonra babasının işleri yüzünden Newyork'tan ayrılmak zorunda kalmıştı. Onu bir senedir görmemiştim. telefondan görüşüp hasret giderebiliyorduk. Onu gerçekten çok özlemiştim ,benim kardeşm yoktu ve onlar benim kardeşim gibiydi.
Ben İzzy'in  evine giderken, ara sokağa geçtim. Arkadaş ben o kadar sokak varken en ıssız inin cinin top oynadığı yeri seçmiştim. cidden harika  sarı renkli bir bina vardı kırık dökük gayet ürkütücü hızlı hızlı yürümeye devam ettim. Telefonum çaldı saat 11.35'di  bu saatte ne işin var dışarda diceksiniz haklısınız ama annem arabamla gidicem sanıyordu, ama ben braz yürümek istemiştim. Telefon ısrarla çalıp boş sokağı inletmesinin ardından açtım.
-Alo jay bu saat'te aramazdın, bir sıkıntı'mı  oldu. ----- Tessa
- Tessa sana bir haberim var , oraya geliyorum. -----Jay
- Ne ciddimisin sen 
sesim boş sokağı doldurunca ağzımı elimle kapattım
- sakin. anlatıcam yarın  arar anlatırım şu anda  fazla müsait değilim.----- Jay
- Kapatma dur! ne zaman geliceksin?----Tessa
- Belli değil ama büyük ihtimal bir hafta içinde gelirim.----Jay
- Seni çok özledik jay bir an önce gel.---Tessa
- bende sizi çok  özledim güzelim, kapatmam lazım ararım seni.----Jay
- peki. dedim ve kapattım. Telefonu kapattığımda, İzzy'nin evine gelmeme az kalmıştı. Tanrıya şükür o ürkütücü sokağı atlattım. bir daha ordan kesinlikle geçmicem.
Yürümeye devam ederlen 2 kişi tahminim 18,19 yaşımdaydılar. Bana doğru yürüyolar,umursama Tessa, yürümeye devam et.
- Pişt güzellik 
duyma yürü Tessa o pislikleri ,yürürken diğerine nazaran kısa olan kolumu tutup kendine çevirdi. iyrenç kokuyor içmiş belli Tanrım bana yardım et.
- Soru sordum güzellik
- Bırak kolumu pislik. Kolumu iyice sıkmaya devam etti -----Canım acıyo ucube bırak kolumu!
- canınmı yandı güzelim?
dedi ve  ikisi birden kahkaha attılar.Diğeri gelip:
-oğlum napıyorsun sen?
- Sen  karışma!
beni duvara sıkıştırdı tam çığlık atmaya yeltenmeme izin vermeden elini ağzımla kapattı ben çırpınırken , bir araba yaklatı ve içinden biri çıktı tam kim olduğunu göremedim. O pislik önümde duruyordu.
-BRAKıN KIZI
Bir dakika  bu ses
-- MATT!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MEZARWhere stories live. Discover now