-Am şi eu ceva să iți spun,spuse Billy punînd ceaşca de ceai pe masă. Ştii doar că am aplicat pentru un lucru în spitalul "New Hospital", ieri amiaza mi-a sosit răspunsul şi ghici ce,am fost acceptat!!!
Mary, l-a privit cu nişte ochii bulbucați ,a scos un țipăt de bucurie şi a inceput sa strige:"Felicitări" îmbrățişîndu-l puternic!
-Nu pot să cred! Sunt foarte fericită pentru tine! O să fii cel mai bun chirurg din lume!
-Îți mulțumesc mult! Şi eu sunt foarte entuziasmat si bucuros! Am muncit mult pentru a primi acest job şi acum, visul meu s-a îndeplinit. Dar, trebuie să mai ştii ceva important,jobul acesta,păi, este în New York...
-Stai un pic...ceee????țipă dezamăgită Mary.
Nu,nu,cum adică,New York,adica la 5600 km de aici????? Ceee?????Cum????
-Mary,calm...te rog! Totul va fi bine!
-Cum poate să fie bine? Eşti unica persoană care mi-a mai rămas aici şi tu pleci??? Pur şi simplu pleci ?
-Mary, ascultă! O să te vizitez la fiecare 3 luni şi o să-ți scriu mesaje în fiecare zi! Nu te părăsesc!
Mary şi-a acoperit fața cu mîinile şi a început să plîngă.
-Te rog,trebuie să mă înțelegi...zise Billy,crede-mă şi mie îmi e foarte greu,dar asta e o oportunitate enormă pentru mine.
Mary a început sa plîngă mai tare şi a fugit în baie,închizînd uşa.
Billy alergă dupa ea şi o strigă:
-Mary,stai!Billy,dezamăgit, se puse lînga uşa băii şi auzi suspinul lui Mary care parcă se înghițea în lacrimi.
Peste cîteva momente , uşa se deschise iar Mary ieşise cu ochii roşii si zise:
-Cînd pleci?
-Peste o săptămînă.
-Cînd vei veni înapoi?
-Peste 4 luni,cînd voi avea concediu.
-Atunci,cred că ne-a rămas doar o săptămînă ca să ne petrecem timpul rămas. Dar mai am o singură întrebare,cum rămîne cu relația noastră?
Billy o luă de mînă pe Mary şi îi zise:
-Oriunde aş fi, orice s-a întîmpla , să ştii că te voi iubi mereu! Trebuie să ai încredere în mine!După cîteva secunde de tăcere Mary zise hotărîtă:
-Am!