Melisam Bebeğim

24.5K 69 11
                                    

Sabah kalktığımda okula az zaman olduğunu gördüm.Hassiktir dedikten sonra hemen elbiselerimi giyip ve çantamı aldıktan sonra arabaya bindim arabayı çalıştırdıktan sonra gaza köklendim.O kadar hızlı gidiyordum ki kaza yapacaktım sanki.Okula vardığımda arabayı otoparka park ettim.Hemen sınıfa koştum.3 dakka kalmıştı.İçeri girdiğimde sıra arkadaşım Ahmet duvar tarafa geçmişti.Benim yanımda yani sıra arkadaşım Melisa olmuştu.Sıraya oturdum ve naber dedikten sonra oda iyidir dedi.Kafamı sıraya yasladım saçıma bir el değdi kafamı kaldırdığımda Melisa saçlarımla oynuyordu.Oynayabilir miyim dediğindr kafamı tamam dermişgibi salladım kafamı geri yasladım.Tam kafamı kaldıracakken hoca sınıfa girdi.Selam verdikten sonra oturun dedi.Oturduktan sonra derse devam ettik.Zil çaldığımda sıradan kalktım.Melisaya sordum yemek yiyecek misin?Evet dermiş gibi kafasını salladı.Para verdi ama parasını geri verdim.Sağol dedikten sonra kantine yol aldım.2 tost aldıktan sonra koridorda yürürken Melisayı gördüm erkeklerin yanında idi.Yanına gittim.Melisa napıyorsun dedim.Melisa ne var ki bunda dedi.Ne mi var dedim.Ben senin sevgilinim.Asla erkeklerle şakalaşma sadece en yakın erkek arkadaşlarım Ahmet ve Ali ile konuşabilirsin.Tamam dedikten sonra sınıfa geçtik.Zil çaldı ve Melisa geliyor musun dedi.Hayır dedim.Gitti ve bir anda koridorun ortasında kalabalık oluştu.Olay yerine gittim.Yerde Melisam yatıyordu.Koştum ve kucağıma aldım.Bunu sana kim yaptı dedim.Acı bir şekilde Mert dedi.İçimde bir sinir oluştu.Merti o sinirle gebertebilirdim.Ahmete Melisanın yanında kal dedim.Merti kantindd gördüm kızgın olduğumu gördüğünde kafasını salladı ve kaçmaya başladı.Peşinden koşarken mert sakın yakalanma bana.Melisama el süreni yakarım dedim.Merti bir yerde sıkıştırdım.Merti yere yatırdıktan sonra Melisa beni görmüştü.Yanıma gelerek tamam dur Oğuzhan bırak.Bunu duyunca durdum bir şeyin var mı aşkım dedim.Hayır dedi.Sonra dudağın yapıştım.Melisaya sensiz yapamam Melisam sana zarar verirse bu duruma düşer.Gülümsedi ve sınıfa yürüdük ders başlamıştı hoca kızmamıştı.Olayı oda biliyor.Yerimize oturdum dersi işlemeye başladık.Okul bitiş zili çaldı.Melisa benim yardımımla geldi.Arabaya bindirdim ve evine bıraktım.Eve gelince biraz film izledim.İzledikten sonra yukarı çıktım.Üstümü değiştirdikten sonra son anda uyurken aklıma Melisa geldi.Melisayı aradım.Durumunun iyi olduğunu söyledi.Sonra ödevleri yaptım ve yatağa attım kendimi 10 15 dakka sonra uyudum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sex ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin