P.O.V Violetta
Ik woon tot nu toe met me vader op het vliegveld in Spanje, ik krijg hier prive les, en hoef dus niet naar school, Maar nu gaan we naar Buenos Aires in Argentinië. ~Vliegtuig Buenos Aires Instappen~ Word er geluid vanuit een geluid machine boven de balie.
Violetta word straks een puber, dan gaat ze zich misdragen! Roept mijn gouvernante tegen mijn vader. Nee zo is violetta niet. Zegt mijn vader kalm. Wel, en dan krijgt ze steeds meer interessen in jongens! Zegt mijn gouvernante geïrriteerd. Jongens? Vraagt mijn vader nieuwsschierig. Verder kan ik niks meer horen, ik loop even weg van mijn gouvernante, zo denkt ze nou altijd over mij! ~Vliegtuig Buenos Aires Instappen~. Word er weer geluid. Nu gaat mijn vader richting het vliegtuig en loop in achter hem aan. We stappen in en gaan in ons prive vliegtuig zitten. Mijn vader is miljonair hij is de baas van een heel groot bedrijf en moet vaak reizen. Maar ik gedraag me niet als een miljonairs dochter, het allerliefste zing ik, maar dat mag niet van me vader. Mijn moeder was vroeger zangeres ze zong altijd zo mooi, maar, nu is ze overleden, ik was nog maar 5 jaar oud... Er zijn nog wel zo'n 10 andere mensen in dit vliegtuig maar niet 150 ofso. Als we later in de lucht zitten, moet me vader naar de wc. Mijn gouvernante kijkt geërgerd uit het raam. Wil je wat drinken, vraag ik zo lief mogelijk. Water! Zegt ze boos. Ik loop richting de keuken van het vliegtuig en kijk in de koelkast, er komt een jongen naar me toe gelopen, Heey, zegt de jongen. Hoi, zeg ik. Zoek je naar mij? Vraagt de jongen. Als jij water heet dan wel ja. O, hier heb ik een flesje water. Zegt hij en hij geeft het flesje aan mij. Kom je zo terug vraagt hij. Ja, antwoord ik en ik loop weg.
P.O.V Herman (Vader Violetta)
Het is inderdaad zo wat Michelle (de gouvernante) zei, ik loop richting de jongen waar violetta net mee zat te praten en geef aanwijzingen dat hij moet komen. De jongen komt naar mij toen, Heey, ik zou maar oppassen bij dat meisje, anders kan je problemen krijgen. En ik loop weg.
P.O.V Violetta
Nee ik hoef dat stomme water niet zegt me gouvernante en ze smijt het weg. En als mijn vader aangelopen komt zet ze ineens een glimlach op. Ik loop weer naar de jongen toen. Hier ben ik, zeg ik en zwaai even snel. Ja.... Nou ik moet gaan, me vriendin wacht. En hij gaat snel weg. Je vriendin? Vraag ik zacht, als hij al weg is. En ik ga weer terug naar me plaats, en kijk een tijdje uit het raam naar buiten.
Aangekomen bij de villa van de vader van Violetta.
We stappen uit onze cabrio en kloppen op de deur. Er word open gedaan, en we worden ontvangen met open armen. Heey mijn popje zegt jade, de nieuwe vrouw van me vader. En ze begint me te knuffelen. Ik probeer me los te krijgen, en ren naar olga (de huisvrouw) toe, en knuffel haar, olga!! Ik knuffel haar een tijdje en daarna roberto (het werkhulpje van me vader, een man die heel netjes is) en knuffel hem ook. Hallo mattias, zeg ik. ( matias is de broer van jade, stiekem wil hij de miljoenen van Herman afpakken omdat hij in de problemen zit met het geld maar niemand weet ervan alleen jade maar die helpt zelf ook mee) ik kijk even rond ik het huis. Hier woonde ik vroeger ook altijd en me moeder ook. Dit is me geboorte plaats. Erg belangrijk voor mij. Als ik naar de keuken loop met het water dat ik net van olga in me hand werd geduwt bots ik tegen me gouvernante Michelle op. Ow het spijt me, zeg ik op recht. Maar een beetje lach ik ook wel. Michelle begint te schreeuwen en iedereen komt kijken, me vader, roberto, olga, jade en matias. Ik neem ontslag schreeuwt ze en ze rent weg. Ow, dan moeten we maar een nieuwe gouvernante vinden. Zegt mijn vader.
P.O.V Angy (de tante van violetta wat niemand weet want Herman wilt het leven van de moeder van violetta geheim houden. Dat violetta niks te weten komt. Als hij er achter komt dat angy de tante is van violetta zitten ze in de problemen.en verhuizen Herman en violetta gelijk ergens anders heen in de wereld.) wat moet ik dan doen, Pablo, begint angy. Ik kan toch moeilijk daar naar binnen gaan en zeggen, hoi ik ben angy ik ben de tante van violetta! Dan vertrekken ze gelijk. Ja This moeilijk, zegt Pablo ( Pablo is een goede vriend van angy. Hij werkt in de studio en is daar directeur de studio is een school voor allemaal getalenteerde kinderen in zingen dansen en instrumenten spelen. Angy werkt ook in de studio.) Zoek een manier, zegt Pablo. Maar ik moet nu echt terug naar de studio want anders denken de leerlingen ook van waar blijft Pablo nou. Maar succes! Schreeuwt Pablo, en rijd weg richting de studio. Ja daar heb ik lekker veel aan... Zucht angy.
P.O.V Violetta.
I'm do sar This Ger, your leggende locker passa. Simon barron say. No. ga in pegndo, paranada. Zing ik. Stop violetta stop. Ineens merk ik dat me vader achter me staat. Je weet toch dat ik niet wil dat je zingt! Zegt hij boos. Maar papa, jij laat me ook nooit een keer iets doen dat ik leuk vind! Schreeuw ik boos. Nee wacht violetta. Nee! Schreeuw ik en ik ren weg.het regend buiten en ik ken hier de weg maar een beetje. Ik ga onder een boom staan. Maar wat ik niet door heb is dat er een andere jongen ook onder de boom staan maar dan aan de andere kant. Ik moet hier weg, ik ben toch niet van suiker. Ik kan best wel tegen een beetje regen. Denk ik. En ik ren weg, maar ee was een modderpoel en dus Glee ik uit. De jongen zag het en ving me op voordat ik vies werd. We bleven even zo staan. En toen zei hij, ik heet Thomas, Uhm sorry, zeg ik snel. En ik ren weg. Maar.. Hoe heet je. Vroeg Thomas snel. Sorry zei ik en ik ren weg.
P.O.V Thomas.
Wauw, hoe heet zei, zei was bijzonder zei heeft iets dat haar bijzonder maakt. Ik moet weten hoe ze heet. Maar ik ben nu ookal ontslagen bij de restobar ( een cafeetje vlak bij de studio. En wat moet ik nu tegen me moeder zeggen...
JE LEEST
Violetta
RomanceVioletta is een bijzonder meisje, dat heel veel van zingen houd, uiteindelijk gaat ze naar de studio om daar muziek geschiedenis te volgen, wat niet van haar vader mag maar wat ze toch doen. Angy haar gouvernante (prive lerares) is eigenlijk haar ta...