"Koca bulma mevzusu"

3 1 0
                                    

👰ZEYNUR👰

-Anne tamam artık daha fazla dinlemek istemiyorum.
      Annem yine herzamanki gibi babamla bir olmuş evde kaldığımdan şikayet ediyolar. Neymiş efendim bu gidişle onların başına kalıyomuşum.
Sinirli bi şekilde tam evden çıkıyodumki babamın "Zeynur!!"
Diye seslenmesiyle duraksadım. Öyle bi bağırdıki tirsmadım değil. "Zeynur sen nereye gittiğini sanıyosun izinsiz öyle kafana göre evden çıkmak yok"  Kaç yaşına geldim hala dışarı çıkarken izin almak zorundayım. "Oylo kofono goro ovdon cokmok yok."
" Ne dedin kızım?"
   "Dedim ki babacım tamam çıkmam."
"Bende öyle düşünmüştüm."
Offf baba varyaa.. Homurdanarak telefonumu alıp odama gittim ve Sedaya ödemeli attım. (FAQİRLİQ)  Sonra o da beni tekrar aradı. Açtıktan sonra kulağıma "Bu bir ödemeli aramadır..." sesi doldu sinirle kapatıp bıraktım telefonumu . Demek ki Sedanında kontörü bitmiş. Aklıma abim geldi onun odasına gittim. Kapının kolunu tuttuğumda kahkaha sesleri geldi. Tövbesttt. Hemen odaya gözlerim kapalı daldım.
   "Abi yalnızsın dimi bak kimse yok gülüşme sesleri falan geliyodu. Doğru söyle bak zaten gözlerim kapalı hiçbişe görmüyom. Anamızı babamızı düşün evdelerken yapma bari . Abi-" cümlemi tamamlayamadım çünkü kafama gelen yastıkla susmak zorunda kaldım aynı zamanda da gözlerim açıldı. Abim düşündüğüm gibi değilde yatakta kucağinda leptopuyla oturuyordu. "Gerizekalı ne saçmalıyon film izliyodum . neden daldın odama?"
"Dedi abilerin en yakışıklı, en kaslı, en zeki, en sempatik ve en cömert abisi."
"Eveeet" dedi "Ne istiyorsun bakalım."

" Abicim çok şey değil sadece telefonunu istiyorum. Sedayla konuşcamda." Yanıma doğru gelip oturdu ve bi süre düşünür gibi yaptı. "Sen bana ne vercen?" Oflayip bi süre de ben düşündüm . "Cansu nun telefon numarasını veririm." Dediğimde gözleri parladı. Abim Cansu dan hoşlanıyor du. Aynı zamanda benim Seda kadar olmasada yakın bi arkadaşımdı. Yatağının yanına gidip telefonunu alı kucağıma fırlattı ve "Al konuş ama o numarayı yazmayı da unutma." dedikten sonra göz kırpıp filmine döndü. Kafamı sağa sola sallayıp odasından çıktım.

      Abimin telefonunu açıp Seda nın numarasını tuşladım ve aradım."Efendim." Diye mutlu bi şekilde açtı telefonu. "Oooo bakıyorum da keyifler yerinde neler oldu anlat?" dediğimde değişik bi kahkaha patlattı. "Seda canım yavrum iyimisin?" 
"İyiyim kanka da neler oldu dün geceee. Biliyomusun?"
"Anlatırsam bilirim ama dur ya da buluşalımmı"
"Olur kanka görüşürüz o zaman." deyip kahkaha attı ve kapattı telefonu. Normalde ben de görüşürüz demeden kapatmazdı. Neler oldu daha çok merak ettim. Yatağımdan kalkıp kendi telefonumdan Cansu nun numarasını bulup abimin telefonuna kaydettim ve abimin odasına gidip verdim ve koşa koşa koltukta yayılıp televizyon izleyen babamın yanına gidip ve "Babacııım" diye bağırdım.
"Bak hanım bu kız yine bişey isticek" diyen babamı umursamamaya çalışarak "Babacım ya Sedayla buluşcam dışarı çıkabilir miyim?"
Babam daha sonra ciddileşerek net bi sesle "Hayır" dedi.
      Bende Zeynursam izin alırım. "Baba bak o en sevdiğin ıspanaklı börek ten yaparım."
Dediğimde babamın yüzünde bi gülümseme gördüm ve "Tamam çık ama çok kalma bak"  Vay be evde herkes rüşvetle çalışıyo.

    "Tamam hadi güle güle" deyip evden çıktım. Ve Sedayla buluşacağımız parkın oraya gittim.
.

ÖMRÜM OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin