Şaka gibi bir Gerçek

35 3 0
                                    

Gözde sonunda kimseye itiraf edemediğini kendine itiraf etti. Biliyordu evet evet kesinlikle biliyordu ki Resul yıllardır kendisinin dikkatini çekmeye çalışıyordu. Fakat haram olduğunu bildiği için bunu görmezden gelip Resul'e umut vermiyordu. İçten içe oda seviyordu Resul'ü bunu hissetmeye başladığından beri iyi değildi. Bugün öğlen namazını mahalledeki camide kılmak istedi bugünde rabbiyle orda konuşmak istedi,hazırlandı ve çıktı. Camiye vardı tam içeri girecekti ki diğer köşeden de Resul camiye girmişti. Göz göze gelince Resul tebessüm etti fakat Gözde tepki vermeden yoluna devam etti. İçeri girdi ama kalbi çok çarpıyordu. Namazını kıldı Rabbim e sen büyüksün. Kendimi sana bırakıyorum. Nefsime uydurma Allahım dedi ve yine gözleri doluklamaya başladı.  Kendine geldi ve camiden çıktı ayakkabısını giyiyordu ki Resul'ün orda amcalarla konuştuğunu gördü. Çıkış kapısına yaklaşıyordu ki duyduklarına inanamadı. Ne diyordu onlar sevinçliydi bi o kadarda şaşkın.
'Yolun açık olsun evlat kutsal topraklarda bize dua etmeyi unutma tabikide hakkımız helal olsun sende et diyordu amca Resul'e.

Yaşadığı şokla eve nasıl vardığını bilmiyordu. Hemen odasına gitti ve düşünmeye başladı.  Bu tesadüf mü tamda abimle ben gidecekken gönlümü kaptırdığım adamda mı gidiyor bu şaka mıydı...

İnşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.

BİR ADIM ATSA..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin