Helen Gourlay wróciła do domu po pożegnaniu swojego partnera, który musiał nagle wyjechać w sprawach firmowych. Helen ma dołączyć do niego za dwa dni.
W domu bo cicho i ciemno. To wszystko wskazywało, że Clary śpi.
Zmęczona westchnęła i ściągnęła swoje granatowe szpilki. Po woli weszła na piętro do swojej sypialni. Odłożył torebkę i żakiet.Poszła w zdłuż korytarza. Na końcu ujrzała lekko uchylone drzwi. Drzwi do pokoju jej córki. Z dnia na dzień miała większe wyrzuty sumienia za to jak ją traktuje ale nadal nie mogła na nią patrzeć. Emocje i jej podobieństwo do jej ojca było tak duże, że ona nie potrafiła.
Nie chciała przeżywać śmierci swego ukochanego na nowo.
Delikatnie otworzyła drzwi do pokoju córki. W pokoju było ciemno ale światło padające zza okna dawało jej możliwość widzenia.
Zdziwiła się gdy zobaczyła, że łóżko jest idealnie pościelone. Zapaliła światło i rozejrzał się. Nie ma jej - przeszło jej przez myśl.
Zaczęła przeszukiwać dom. Nie zaszła daleko. Gdy weszła do łazienki zobaczyła straszny obraz. Jej szesnastoletnia córka leży w kałuży krwi.
Natychmiast sprawdziła jej puls. Był. Ledwo wyczuwalny ale był. Zadzwoniła po pomoc i zaczęła tamować krwawienie. Karetka przyjechała szybko.
Helen pojechała swoim samochodem na pogotowie. Tam zobaczyla jak doktorzy reanimują Clary. Po godzinie przyszedł lekarz i powiedział dwa słowa " przykro mi"
Gdy kobieta wróciła do domu było kolo godziny trzeciej rano. Nie przejęła się tym. Ruszyła do łazienki, w której jej córka podziela sobie żyły. Weszła tam i upadła na kolana i pozwoliła złom lecieć a sama zaczęła krzyczeć. Powtarzała w kółko "to moja wina". Po chwili zobaczyła na pół bordową od krwi kartkę. List. Czytała ze łzami w oczach ten jak i pozostałe.
" To moja wina. To moja wina. To cholernie moja wina! "
Natychmiast zgłosiła na policje Andre.
" Przepraszam Clary! "
Poszła do kuchni i zaczęła szukać po szafkach. Wreszcie trafiła na to co chciała. Tabletki nasenne. Znalazła jeszcze butelkę wódki-jej starą, ale i dobrą przyjaciółkę ok kilku lat. Usiadła na ziemi w pokoju Clary i połkneła kilka tabletek popijając wódką. Powtórzyła czynność aż zapadła ciemność.
CZYTASZ
Mom, Listen To Me
Mystery / ThrillerClary to normalna szesnastolatka z wieloma kompleksami i problemami. Jej największym problemem jest jej mama. Od śmierci jej ojca nie zwraca na nią uwagi i nie rozmawia z Clary. Dziewczyna robi wszystko by zwrócić na siebie swoją uwagę. Gdy to...