Probudila jsem s ve své nádherné posteli,první co jsem zjistila že je pondělí a že jdu do školy.
Proto jsem vstala a ustlala si postel.Moje kroky směrovali do koupelny,kde jsem se umyla a vyčistila svoje zuby.
Potom jsem na sebe oblékla černé legíny,bílé tričko a šedivou mikinu od Adidasu.Sešla jsem schody a pozdravila svého bratra.
,,Ahoj Camerone"pozdravila jsem ho s usměvem.
,,Dnes nejdeš do školy"mrkl na mě a seskočil poslední dva schody.
,,Co a já se do školy těšila"řekla jsem ironicky.
,,Vážně?"zvedl levé obočí.
,,Okey,ale proč nejdu?"skřížila jsem ruce na prsou.
,,Jedeš s nám do Virginie,pro nového člena MagConu"řekl a posadil se k jídelnímu stolu.
,,Já ale nechci"sedla jsem si taky.
,,Jedeš!"ukázal na mě vražedně prstem.
,,Nope"
,,Jop"
,,Nopeee!"práskla jsem do stolu rukou.
,,Je stejně starý"řekl.
Já s ihned otočila.
,,Je hezký?"začala jsem se uculovat.
,,Já nevim,nejsem teplý"protočil marně očima.
*V autě
Seděla jsme vedle svého užasného bratra.
'Jmenuju se Adelin Dallas.Je mi čtrnáct let a chodím do osmé třídy.Nemám rodiče,proto žiju s Cameronem.Taky mě všichni znají protože je Cameron slavný atd.Někdy mi to i leze na nervy,každou chvíly se tady ukáže nějaký kluk z MagConu a mě to docela už štve'
-----------
Ahooj :3 Tak jsem začla psát..
Je to kratky protože je to jen úvod do knihy. :) Takže zatím čau...! ;)
ČTEŠ
COLD HANDS // Jacob Sartorius
FanfictionLidé se studenýma rukama mají dobré srdce...On je má studené? Každý den když se jich dotknu,jsou jako led.Nechápu to?On nemá dobré srdce,on není dokonalý..