*Shu*
Te plimbai prin parc.Era o zi frumoasa.Ai incis ochii pentru cateva secunde ca sa simti briza proaspata.
Te-ai impiedicat si ai cazut pe ceva tare.Ai deschis ochii si ai vazut ca te aflai pe abdomenul unui blond.
Te intrebai de ce nu sa trezit.Nu la durut?Tu ai simtit ca si cum ai fi cazut de la 50 de m pe asfalt.Ai prins curaj si ai spus.
Tu:Ăăămmm...scu-
El:Șșș...doar dormi.
Tu:Dar-
Atunci el te-a luat in brate si te-a strans tare la piept.Ai inceput sa te gandesti la ce tocmai se intampla.
El:Eu sunt Shu Sakamaki.
Tu:(N/T).
*Reiji*
Erai la biblioteca.Iti placea sa citesti.Erai pasionata.Tocmai ai vazut cartea pe care ti-o doreai de mult.
Te-ai intins dupa ea dar nu ajungeai.Apoi ai vazut o mana care a apucat cartea.Ai vazut ca era un baiat.
El:Poftim.
Tu:Mersi.Eu sunt (N/T).
El:Reiji Sakamaki.Sa stii ca e o carte foarte buna.Am citit-o de trei ori.
Tu:Șșș...incerc sa citesc.*punandu-i degetul pe buze*
*Ayato*
Erai pe trenul de baschet.Te antrenai pentru urmatorul meci.Tu erai capitanul.Mai era putin si dadeai un cos dar un baiat te-a intrerupt asa ca ai ratat.
El:Dragut fund.
Tu:Pleca.Du-te si da-te la pitipoancele de la cafenea.
El:Dar eu vreau sa ma dau la tine.*apropiindu-se izbitor de mult*
Tu:Ajutoo-
Nu ai apucat sa termini ca ti-a pus mana la gura facandu-te sa taci.
El:Usor...Scuze.Gata.Te las.
Tu:Mmmm...
El:A da.Corect.*lundu-si mana de la gura ta*
Tu:(N/T).
El:Ayato Sakamaki.
*Kanato*
Erai la cofetarie.Te indopai cu prajituri.Ai vazut un baiat cu parul si ochii liliachii + un urs venind spre tine.
El:Scuze.Pot sa stau.Toate mesele sunt ocupate.
Tu:Sigur.
El:Kanato Sakamaki.
Tu:(N/T)
*Laito*
Erai la un magazin de haine.Urma sa te duci la mare asa ca doreai sa iti cumperi un costum de baie nou si mai la moda.Erau multe peste tot.
Ai luat unul si te-ai dus in cabina de proba.L-ai imbracat dar nu ti se parea ca iti vine bine.
Deodata un baiat roscat cu ochii verzi si cu palarie intra in cabina ta cu un costum de baie de femei in mana.
Tu:*paralizata de frica*
El:Poftim.*iti intinde costumul*Incerca-l pe asta ti-ar scoate ochii in evidenta.
Tu:Dar-
El:Șșș...doar incearca-l.
Dupa ce a zis asta a iesit din cabina.Te-ai imbracat cu costumul de baie ai vazut ca era pe marimea ta si chiar iti scotea ochii in evidenta.
Ai iesit din cabina.Baiatul era in fata ei.Te-a analizat din cap pana in picioare apoi a spus.
El:Vezi.Ti-am spus eu.
Tu:Mersi.
El:Ti lam platit deja.Apropo.Laito Sakamaki.
Tu:(N/T)
*Subaru*
Erai in excursie in padure cu familia.Te-ai plictisit asa ca ai zis sa explorezi putin.
Te plimbai ce te plimbai pana ai auzit niste strigate de ajutor.Ai mers sa vezi ce e pana ai dat de un baiat cu mana blocata intr-o scorbura si cu o veverita furioasa in cap care il musca de ureche.
Ai mers la el ca sa il ajuti.
Tu:Esti bine?
El:Pai nu stiu tu ce zici?!Am o veverita care sar putea sa aiba rabie, in ureche si mana prinsa intrun copac cu mai multe veverite inaintrul lui care ma musca de degete ca pe cremwusti. (cred ca asa se scrie) Tu ce parere ai?Sunt bine?!!!?
Îl ajuti sa iasa apoi il intrebi.
Tu:Cum ai ramas blocat in scorbura?
El:Pai la inceput nu era o scorbura acolo.
Tu:Si cum ai facut-o?
El:Am avut nervi si am facut un geam.