Trrrr-Trrrr!!!
Iar ma trezesc la 6:00? Mda...viata. Ma dau jos din pat, imi fac rutina de dimineata, ma aranjez, imi pun uniforma si cobor jos la restul angajatilor.
W.:-Neata oameni buni!
Toti:-Neata! Zic toti invartindu-se de colo-colo.
W.:-Ce se petrece?
Canary:-Ai si uitat? Astazi vine stapanul Killua. Zise ea rosie in obraji.
W.:-Oh...
C.:-Toti se pregatesc de venirea lui. Ce bine este ca tu te duci sa ii aduci aici.
W.:-Eh...nu e cine stie ce...
C.:-Ba da!! Eu daca eram in locul tau lesinam. Adica...K...Killua...sa vina...aici.... zise rosie ca racul.
W.:-De ce nu te duci tu in locul meu?
C.:-Trebuie sa pazesc conacul si in plus Silva te-a ales pe tine.
W.:-....mda...
Dl. Gotoh intra pe usa si din nou si incepu sa comande tuturor ce sa faca mai putin mie. Ca de obicei toti uita de mine.
Dl.G.:-Stii ce ai de facut. Du-te si adu tacamurile. Zise uitandu-se tinta la mine.
W.:-Acum!!! Zic si fug spre bucatarie. Iau tacamurile si cand sa le duc la masa cineva imi taie calea si eu alunec. Cutitul imi intra direct in mana.
Dl.G.:-Wendy!!! Esti bine???
W.:-Desigur!!
Dl.G.:-Ma duc dupa trusa!!!
W.:-Stati, nu este nevoie. Zic eu.
Imi iau mana ranita si dintr-o data apare o lumina verde. Mana de facu sa loc imediat. Toti au ramas incremeniti.
Dl.G.:-Cum ai...
W.:-Simplu.
Dl.G.:-Nu ai putea face asta daca nu ai fi un...dragon Slayer....esti dragonul Cerului presupun...
W.:-Dap. Acum trebuie sa spal tacamulrile.
Le spal si le pun pe masa. Fix in acel moment sosi familia. Se asezau la masa toti iar Dl.Gotoh ii spuse ceva la ureche lui Silva. Acestia ma chemara.
S.:-Cu adevarat...esti un dragon slayer?
W.:-Da.
S.:-Uimitor...dar, parca dragonii disparusera.
W.:-Ba nu. Verisorii mei Natsu, Gajell,Sting, Laxus,Rogue,Cobra si cu mine suntem dragoni.
S.:-*facandu-si cruce*
W.:-Uh, este 10. Trebuie sa plec. Bye! Zic eu fugind in camera.
(Ma imbrac (,) ca mai sus) si plec la gara.
Mda....insfarsit am invatat drumul prin padure. Deschid portile si fug spre gara. Insfarsit venise trenul. Cei 3 au coborat si vin direct spre mine.
W.:-Salut!
???:Salut! Tu trebuie sa fi fata care ne duce spre casa lui Killua.
W.:-Da. Apropo, eu sunt Wendy.
???:-Eu sunt Gon. Incantat!W.:-Si eu.
???:-Eu sunt Bisky!!! Zise o fata draguta.???:-Eu sunt Killua. *Uitandu-se in alta parte si rosu in obraji*
W.:-Incantata!!! Umm...sa mergem. Zic eu schitand un zambet.
G.:-Ok. Zise el zambind.
B.:-Nu l-am mai vazut pe Hisoka de o groaza de timp. Vreau sa il revaddd!!! Zise ea suparata.
W.:-Pai...ieri a venit si a vorbit cu Illumi.
K.:-Stai...Illumi inca mai este acasa?
W.:-Mda...ma calca pe nervi.
K.:-Imposibil sa nu enerveze el pe cineva. Iarta-l ca e idiot.Zise el plictisit.
W.:-Killua, Canary este fericita ca te-ai reantors.
K.:-Poftim? Ah...am uitat de ea.
W.:-...
K.:- Apropo, Wendy, de cand te-ai angajat?
W.:-De alarteieri.
K.:-Uhm...
W.:-Pai mda....daca tot ma prezint...sunt Dragon Slayer si...sora Titaniei.
Toti trei au ramas speriati de bombe.
K:-.......p...poftim?
W.:-Ce ai auzit. Sunt Dragon Slayer si sora Titaniei.
K.:-Wow...1.Am auzit ca dragonii au disparut acum muuult timp.
2.Nu stiam ca Titania are o sora.
W.:-Acum le-ai aflat pe amandoua.
K.:-Mda...oh, am ajuns! Zise el fericit.
Deschid portile ca sa putem intra si pornim spre conac. Cainele acela Mike, sari tot gramada pe Killua.
K.:-Baietee!!! Mi-a fost dor de tinee!!!
Zise el.
G.:-Whoooaa!!! E ditamai cainele. *uimit*
Ne continuam de drum si dam peste Canary.
C.:-B...buna K...Killua! *rosie in obraji*
K.:-Buna ,dar...cine esti?
C.:-Nu iti mai aduci aminte de mine?
Intreaba ea trista.
K.:-Nup...
C.:-Sunt C...Canary.
K.:-Canary? Uh, fata care pazeste conacul.
C.:-Da....
K.:-Ne mai vedem! Zise el plecand.
Ma intreb...de ce Killua nu o prea baga in seama...de ce nu ii pasa de ea?
W.:-Umm...tie iti pasa macar putin de Canary?
K.:-Sigur ca da. Este angajata noastra si o prietena de treaba.
W.:-Tu nu observi?
K.:-Ce sa observ?
W.:-Ca te place! Era asa bucuroasa ca ai venit si tu...o dai la oparte ca pe o necunoscuta.
K.:-Dar ce iti pasa?
W.:-Este prietena mea si imi pasa.
K.:-...pff...ai venit doar de 2 zile si deja zici ca vai doamne ,, este prietena ta ".
W.:-Da, nu este asa?
Continuam sa ne certam ca prostii in timp ce Gon si Bisky se uitau mirati la noi. Fara sa observam am ajuns la conac. Intram toti unul dupa altul. Toata familia ii da cate o imbratisare lui Killua inafara de Illumi -_-#
S.:-Wendy, ii poti conduce pe toti in camerele lor? 32 este camera lui Gon si 19 camera lui Bisky. Iar camera lui Killua este 90.
W.:-Ok.
Ma indrept pe scari si toti 3 dupa mine. Ii conduc pe Gon si Bisky in camerele lor.
K.:-Ma duc si singur, multumesc.
W.:-Ok. Zic eu plecand.
Ce copil. Credeam ca este de treaba dupa cum a spus Alluka, dar mnooo, este un baka.Nu am ce sa fac in camera mea si stiu sigur ca in rest nu am treaba asa ca ma duc in curte. Cobor si sa vezi, din nou ma ciocnesc de cineva, a inceput sa fie enervant!
W.:-Illu...Gon? Tu erai.
G.:-Da, am vrut sa merg pana afara adica, nu prea am ce sa fac in camera.
W.:-Asa-i. Eu ma duc la un leagan, vrei sa vi si tu?
G.:-Sigur!
Mergem si nimeni nu scoate nici un cuvant. Dupa 3 minute am ajuns la leagan.
G.:-Ne intrecem pana la leagan?
W.:-Sigur!
G.:-3...2...1....
Cand sa fugim spre leagan aparuse un fulger care se indrepta direct spre leagan. Era Killua...dar cum?
K.:-Regret dar am ajuns primul.
W.:-Ok, atunci plec.
K.:-Nu, stai!
W.:-Nu vreau sa stau cu (,) cineva care are inima de piatra.
K.:-Si ce inseamna asta? Ma obligi sa imi placa de cineva?
W.:-Nu, dar macar sa te comporti frumos cu ea.
K.:-Si daca nu vreau?
W.:-Ma mir ca ai prieteni, nu ii meriti nici pe departe! Zic eu cat ma tin puterile.
Nu mai scosese nici un cuvant, tacuse malc. Incepuse sa...planga...
G.:-Wendy...nu trebuia sa fi chiar asa...
W.:-Ai...dreptate....uite Killua...imi pare rau, ma cam luat valul...
K.:-....To be continued...
CITEȘTI
(Fairy Tail X HXH)
RomanceProbabil veti zice ca ,, e cea mai retarda carte" sau ceva de gen, mda...daca vreti sa o cititi ok, dar va rog sa nu ma jigniti, deoarece este prima mea carte.