Zászló keresés

675 50 4
                                    

A csapat megindult a stáb felé, ahol már nagyban folytak az előkészületek. A zászlókat már elhelyezték, és a quad-okat is leszedték a szállítóeszközről. A kamerákat még nem kapcsolták be, így a sorsolást kihagyták és megengedték, hogy a lányok döntsenek a csapatokról.

-Négy csapat lesz - magyarázta a menedzser - Ami azt jelenti, hogy mivel 13-an vagytok, lesz három három fős és egy négy fős. Összesen 13 zászló van, plusz 5 hamis. Eddig stimm? - a társaság bólintott, így folytatta - Az, hogy melyik zászlóért mit kaptok az majd a végén kiderül. A hamisakért semmi nem jár, az csak izgalom fokozásra van. Mint láthatjátok hat quad van, szóval Válasszatok. Két három fős kapja őket, vagy minden csapatban legyen valamennyi?

Ezen kisebb vita alakult ki, de végül eldöntötték, hogy előbb válasszák meg a csapatokat, majd az alapján eldöntik.

-Lányok - adta át a szót a menedzser.

Egy emberként néztek Sandra-ra, aki mintha egészen máshol járt volna, felkapta a fejét, majd gyorsan összeszedte magát és közelebb ment a kör közepére.

-Van esetleg valakinek valami kívánsága arról, hogy kivel legyen? - kérdezte körbenézve.

-Minket most ne rakj egy csapatba - mondta Subin magára és a húgára mutatva - Szegény sokkal felszabadultabb, ha nem vagyok vele.

-Rendben - nézett körbe Sandra - Még valaki?

-Lehetek veled? - emelte fel a kezét Tae, mint egy kisiskolás.

-Nem - vágta rá, majd elnevette magát - Majd meglátjuk. Egyéb óhaj sóhaj?

-Mi egy csapatba leszünk - lökte oldalba JinAh Yoongit, amire ő felnevetett és visszabökött. Na ők kifejezetten jó haveri viszonyban voltak.

-Csatlakozom - ugrándozott Hoseok, amire JinAh felnevetett és magához intette. Na az biztos, hogy ő jól fog szórakozni - gondolta Sandra magában mosolyogva.

-Még valaki csatlakozik hozzá, vagy legyenek ők egy hármas?

-Én! - szaladt HyeJin JinAh-hoz és a nyakába ugrott, amitől a másik lány nevetve dülöngélni kezdett.

-Oké - röhögött Sandra - Egy csapat megvan. Még kívánság?

-Én Jimin-nel szeretnék lenni - emelte fel mindkét karját Kook, amire Jimin nevetve a vállára csapott és kihívóan nézett a lányokra. Azok közül is egyre, aki megszeppenve Sandra-tól nem tudta mit tegyen. Szeretett volna vele lenni, de nem merte maga felajánlani.

Úgyhogy Sandra kezébe vette az ügyet.

-Akkor hozzátok megy egy lány - mondta, majd mint aki nagyon töri a fejét végig nézett a lányokon - Eunha. Menj, csatlakozz hozzájuk.

-Én? - kérdezte döbbenten, majd ránézett a két srácra megerősítésért.

-Gyere - intette magához Jimin kedvesen, mire Eunha kissé elpirulva ment oda.

Namjoon-nak ekkor esett le. Hát azért álltak meg a benzinkúton!... És azért nyomkodta manapság annyit a telefont... És Sandra hamarabb rájött, mint én...

Elmosolyodott. És Sandra egy csapatba tette őket. Na ez extra jó fej volt tőle.

Maradt Yura, Subin, Sandra, Tae, Jin és Namjoon.

-Akkor nem lehetek veled? - szomorkodott Tae Sandra-ra utalva.

Subin vette az adást, miszerint Sandra nem akar Jin-nel és Tae-vel lenni, mert mindenképp ki akarnák szedni belőle mi baja van, amit Sandra mindennél jobban utál, így gyorsan kapcsolt.

Sztárrá válás {Nam FF} [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now