YILDIZ TAŞI...

44 2 4
                                    

1.BÖLÜM
Profesör kenan gördüğü manzara karşısında 2 saat kendine gelemedi karşılaştığı bu cisim karşısına nutku tutuldu. Şimdiye kadar bir çok deneyler gerçekleştirdi bir çok olaylarla karşılaştı ama bu gördüğü cisim hiç de akıllara sığacak bişey değildi. O kadar güzel parlıyordu ki gözleri kamaşıyordu Hemen cebinden eldivenlerinil çıkardı ve çok dikkatli bir şeklide yavaşça o parlak cisimi alarak eve doğru yürümeye başladı.
Eve geldiğinde hemen laboratuvarına girdi ve o parlak cisimi incelemeye başladı gördüğü şeyler karşısında oldukça şaşıran Profesör Hemen notlarını almaya başladı.
NOT: 16 Ocak 1990 saat: 01:35 Gökten düşen bu değişik cismin üzerinde oldukça yoğun bir enerji olduğunu farkettim, ve tepkimeye giren bazı manyetik dalgaların etkisini gösterdiğini düşünüyorum. Ve gökten düşen bu cismin adını yıldız taşı olarak kayıtlara geçiriyorum, daha fazla araştırma yapabilmem için yarın sabah güneş ışığının etkisi altındayken nasıl bir tepkime göstereceğini öğrenmek için şimdilik kapalı bir sandıkta durmasına karar verdim.
Imza: Profesör Kenan Çınar.

Profesör sabah olduğunda sandıktan Yıldız Taşını çıkardı ve masanın üzerinde güneş ışığının tam karşısına koydu. Biraz bekledikten sonra gördüğü manzara karşısında dili tutuldu Yıldız Taşı adeta birden gözler önünde kayboldu. Hemen olduğu yere geldi ve elini masanın üzerine koydu Yıldız Taşının görünmez olduğunu fark etti ve hemen perdeleri kapattı ortamı olabildiğince karanlık yapmaya çalıştı, ortam iyicene karanlık olunca Yıldız Taşı tekrardan görünür oldu. Ve Profesör Kenan anladı ki güneş ışınları taşı bir çeşit tepkimeye sokup görünmuez kılıyordu. Hemen telefona sarıldı ve üniversitedeki hocalarına ulaşmaya çalıştı.

Üniversitede ki hocalarından Yusuf Akbaş uzun yıllar boyunca enerjiler üzerine bir araştırma yapmış ve ünlü bilim adamları simalarından olmuştur. Bu konuda sadece ona güvenebilir ve sadece onun yardımını alabilirdi,Profesör Kenan Yusuf Hoca gelene kadar yıldız taşını incelemeye devam etti taş bir şekilde güneş ışınları ile beraber tepkimeye girdiğinden kendini gizemeyi başarıyor ve kendini görünmez yapmayı başarabilir. Yusuf Hoca geldiğinde hemen paltosunu çıkartıp askıya astı ve üzerine yağan yağmur tanelerini kurutmaya çalıştı. Hemen laboratuvara. Girdi ve yıldız taşını incelemeye başladı oda tıpkı profesör kenan gibi çok şaşırdı ve çalışmalarına daha iyi devam etmek için yıldız taşını merkezi binaya götürmeye karar verdiler.
Hemen arabaya binip merkezi binanın yolunu tuttular yıldız taşını koydukları sandığı olabildiğince karanlık bir ortamda saklamaya çalışıyorlardı  Yusuf Hoca yıldız taşı üzerinde bir kaç deneyler yapmak istiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILDIZ TAŞI...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin