Prima Zi

10 0 0
                                    

Totul a inceput dintr-o zi de iarna.Baiatul statea in casă,in paturica lui cea calda si statea pe facebook,dintr-o data vede un PostComent.
"-Cine are watsapp si vrea sa vorbim sa lase numarul in descriere".
Se pare ca acest baiat era singurul care a dat comment cu numarul lui si asa a inceput totul.
Au inceput sa vorbeasca tot felul fe lucruri,sa se cunoasca foarte bine,chiar si cele mai ascunse secrete sa s-i le spuna.
Pana cand acest baiat,pe nume Andrei s-a îndrăgostit de fata frumoasa cu care vorbea.
Aceasta fată se numea Andra si impreuna au trecut prin multe lucruri,de la a incepe sa se vadă,pana cand,intr-o zi Andrei,s-a gandit la o dorinta....

"-Hmmm....as vrea sa o intreb daca vrea sa fim impreuna,dar imi este asa de rusine,off ar trebui sa imi iau inima in dinti,ce am de pierdut?!".

Asa ca,Andrei îi lasa Andreei un mesaj.
"-Hei,cand intri te rog sa imi dau un mesaj,pentru ca vreau sa vorbim,serios."

Peste o ora,Andra intra si vede mesajul si îi trimite mesaj.... :

-Hei,Andrei spune ce sa intamplat.
-Pai Andra,vreau sa iti spun ceva...
-Da,orice
-Vrei sa fim împreună,pentru ca imi place de tine,te iubesc,mi-a placut de tine de prima data cand am inceput sa vorbim...
-Off,m-ai luat pe nepregătite,dar bine si mie imi place de tine.
-Bine ^^,sunt asa fericit !
-Si eu sunt fericita sa fiu cu tine.
-Aww te iubesc Andra💜
-Si eu te iubesc mult Andrei💜
Si au inceput sa se intalneasca sa mearga in parc,se iubeau atat de mult,se pupau,se luau in brate,erau asa fericiti impreuna si v-or ramane împreună pentru totdeauna,acum au aproape 2 ani împreună si inca se iubesc enorm.

By Andrey FZR

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

 # Doi necunoscuti #Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum