Probudila jsem se a cítila jsem Louisovo tělo,jak drží v náručí to mé. Pomalu jsem se vyvlíkla,abych ho nevzbudila a šla jsem připrvit snídani. Nechala jsem si na sobě kalhotky a tričko na spaní a seběhla jsem do kuchyně. V kuchyni jsem si připravila těsto na palačinky,a když jsem chtěla nalít trochu těsta na rozpálenou pánvičku, ucítila jsem něčí ruce,které si mě přitáhly za boky. Teda né něčí,ale Louiho.
"So sexy..." zašeptal mi do ucha a jemně mi skousl ušní lalůček. Políbil mě na krku a přes klíční kost až na ramenu.
"Lou.." řekla jsem a chtěla ho od sebe odstrčit.
"Dneska můžu přijít do studia až na devátou." zašeptal zase a mě naběhla husí kůže. Otočila jsem se na něj a začala jsem ho líbat na rty. Vysadil mě na linku a dál mě líbal.
"Loui..." zavzdychala jsem do polibku, když mi přes triko začal masírovat prsa. Zmáčkla jsem mu ten jeho dokonalý zadek a až teď jsem si všimla,že je oblečený. Chtěla jsem mu teda svéknout tričko,ale on mě nedovolil to udělat. Pomalu se mi začal dobývat svou jednou rukou do kalhotek.
"So wet..." zašeptal a pousmál se. Svojí rukou mi přejížděl přes kalhotky a druhou mě hladil po zádech. Začla jsem potichu vzdychat. Přesunul dolů i svojí hlavu a začal mi zubama stahovat kalhotky. Trochu jsem se nadzvedla,aby mu to šlo líp,ale on to naschvál zdržoval. Když už byly dole,Louis mě políbil na nárt,lýtko,koleno,stehno a nakonec i na můj vchod. Pomalu do mě strčil jeden prst a kroužil s ním. Po chvíli přidal další dva a já jsem nekontrolovaně vzdychala.
"Lou,já..." Už jsem skoro byla,ale Louis místo toho,aby přidal, vyndal je ze mě,políbil mě a se slovy,že už kluci čekají zavřel domovní dveře.
"Louisy Tomlinsone okamžitě se vrať a dodělej co si nedokončil!" řvala jsem na něj a popadávala jsem dech,ale on už mě neslyšel. Seskočila jsem tedy z linky,natáhla jsem si kalhotky a udělala jsem ty palačinky.
Pár jsem jich snědla a zbytek jsem dala do ledničky. Šla jsem vykonat raní hygienu a oblékla jsem se. Dívala jsem se na nějaký pořady v televizi, a když bylo po 12,tak jsem se jako obvykle vydala pro něco k obědu a zanést to klukům do studia. Řekla jsem si,že udělám Niallovy radost,tak jsem se stavila pro oběd v Nando's. Nakoupila jsem jim nějaká meníčka a vydala jsem se do studia.
"Ahoj kluci." Pozdravila jsem je.
"Ahoj." usmáli se na mě a já jsem každému dala meníčko. Loui ke mně přišel a políbil mě.
"Co kdyby jsem dokončil to co jsem ráno začal?" zašeptal mi svůdně.
"Proč ne." mrkla jsem na něj.
Nenápadně jsme se vypařili a Louis mě zavedl do nějaké místnosti,kde byly bubny,katary,klavír a spostu dalích nástrojů.
"Tady?" zasmála jsem se a rozhlédla jsem se kolem. Louis mi neodpověděl,zamknul a přisál se na mé rty. Strkal mě někam do zadu až jsem narazila na křídlo klavíru,které bylo zavřené. Louis mě automaticky vysadil,ale ještě před tím mi stihl stáhnou rifle i kalhotky. Usmála jsem se a zase jsem ho začala líbat. Vysvl&e acute;kla jsem mu tričko a kochala jsem se jeho tělem. Louis do mě opatrně strčil a já jsem si zádama lehla na klavír. Louis mi vyhrnul tričko a líbal mě na břichu. Musela jsem se smát,protože mě to lechtalo,ale bylo to příjemný. Potom svou hlavu posunul níž a jazykem se nepatrně dotýkal mého vstupu. Zavzychala jsem a chytla jsem ho za vlasy,za které jsem ho tahala,jakmile do mě strčil svůj hbitý jazyk a začal mě s ním uspokojovat. Vzdychala jsem jeho jméno,ale musela jsem se krotit. Né jako ráno. Po chvíli jeho jazyk vyměnil za dva prsty a jazykem se dotýkal mého klitorisu.
"Už..." zavzychala jsem,ale ten debil zase přestal a podíval se na mě omluvným výrazem a řekl.
"Promiň,myslím,že mě už Harry volal."Jen jsem po něm hodila naštvaný výraz.
Pomohl mi seskočit a já jsem se oblékla. On si oblékl své tričko a vydali jsme se za klukama.
"Tak já už půjdu. Čau." usmála jsem se na kluky. Lou ke mně ještě přišel políbil mě a já jsem šla pomalu domů. Cestou jsem se stavila pro svůj oběd a prošla parkem. Doma jsem si zavolala přes skype s kámoškou,dokud nepřišel Louis.
"Ahoj lásko." pozdravil mě a přišel ke mně.
"Ty na mě ani nemluv." spražila jsem ho pohledem,ale v duchu jsem se musela smát.
"Tady se někdo zlobí." zasmál se a snažil se mě políbit. "Myslel jsem,že by jsme to teda mohli dokončit teď." usmál se na mě,ale já jsem pořád dělala nepříčetnou. "Tak fajn. To si tě asi budu muset unést." zasmál se a bral mě do náruče.
"Nééé!Pusť mě! Prosím zlato, já už budu hodná!" křičela jsem a smála jsem se. Louis se taky smál,ale pořád mě nesl nahoru do naší ložnice.
Položil mě na postel a začal mě líbat. Taky jsem ho líbala a postuně jsme se vysvlékali.
"Lou..." vzdychala jsem jeho jméno,když mě začal uspokojovat jeho prsty.
"Bože..." Mé stěny se začaly stahovat, kolem Louisových prstů. Ucítil to a přestal s nima pohybovat.
"Na něco jsem si vzpomněl." usmál se na mě. Hodila jsem na něj výraz WTF?."Hned jsem zpátky." řekl a odešel. Chápete to on normálně odešel už dneska po třetí.
"Ty seš,ale debil! Okamžitě se vrať! Slyšíš mě?! Kam jsi jako myslíš,že jdeš? Louisy Williame Tomlimsone jestli se nevrátíš uvidíš co s tebou provedu!" křičela jsem na něj,ale on se ani neotočil.Loui dlouho nešel,a tak jsem se začala uspokojovat sama. Pořád mi,ale nešlo se přivést k vrcholu.
Najednou jsem si všimla,jak u dveří stojí Louis a jeho kamarád je pěkně probuzený,jak jsem mohla vidět přes jeho boxerky.
"Jak dlouho tady sakra s tím svým kamarádem stojíš?" zeptala jsem se ho ublíženě.
"Už nějakou tu chvilku." zasmál se,ale mě to vtipný nepřišlo. Teda přišlo,ale nemohla jsem to dát najevo před ním.
"Pokračuj." vybídl mě s úsměvem a opřel se o dveře. Sedla jsem si normálně na postel.
"Zlato prosím, mohl by si mě už potom dlouhém dni konečně udělat ty?" zeptala jsem se ho.Lou se široce usmál, přikývl a ještě než došel k posteli něco položil vedle nočního stolku. Moc jsem se tím nezabývala. Konečně Lou přišel ke mně a povalil mě pod sebe na postel. Stáhla jsem mu boxerky,které hned potom navštívily roh místnosti. Začala jsem Louise líbat.
"Chci tě." zašeptala jsem a Loui do mě přirazil. Na jeho velikost jsem už byla zvyklá,takže mě to nějak zvláště nebolelo.
Místnost začaly naplňovat naše vzdechy a jméno toho druhého. Začal přirážet čím dál tím rychleji a za chvíli jsme se i výkřiky našich jmen udělali a Lou dopadl vedle mě. Přitáhl si mě a my jsme jen leželi.
"Když ti něco řeknu,nebudeš se zlobit?" zeptal se mě najednou.
"Podle toho co to bude." usmála jsem se na něj.
"Víš,celý den jsem tě ani jednou nedodělal,protože jsem tě chtěl mít nažhavenou na večer." usmál se.
"Cože? Co je dneska za vyjmečný den?" zeptala jsem se ho nechápavě. Louis mi neodpověděl,vstal z postele,natáhl si boxerky a vzal onu věc co před tím přinesl. Byla to krabička, otevřel jí a v ní se třpytil diamantový prstýnek.
"Myslím,že nemá cenu tady říkat,jak moc tě miluju,a že jenom kvůli tobě má můj život smysl,protože doufám,že tohle víš, a tak se tě chci zeptat. Vezmeš si mě?" zakončil to úsměvem,na který prostě nešlo říct ne.
"Ano!" vykřikla jsem a omotaná dekou jsem na něj skočila. Líbala jsem ho a objímala.
"Ale to,co si mi dneska prováděl, ti oplatím! To si pamatuj." usmála jsem se na něj a políbila jsem ho.