3/3

541 36 1
                                    

Bylo brzo ráno a já jsem seděla u stolu a jedla jogurt. Jsem v prvním měsíci těhotenství. S Louim se nemůžem dohodnout jestli to bude Annie a nebo Katie. Já jsem pro Annie. Dojedla jsem jogurt. Lžičku jsem dala do myčky a kelímek jsem vyhodila. Dneska jsem měla jít na kontrolu. Lou ještě spal. Chtěla jsem mu udělat příjemné ráno, a tak jsem ho začala líbat na rty. Pomalu se probouzel a já jsem pokračovala na krk. Odkryla jsem ho a na krku jsem mu udělala jeden cucflek. Usmál se na mě a nechal mě ať pokračuju. Jemně jsem ho hladila po těle a přejížděla jsem do gumě u boxerek, ve kterých spal. 

"Netrap mě, prosím." zašeptal. Jen jsem se pro sebe usmála a nehtem jsem mu přejela přes bradavku a Lou potichu zavzdychal. Líbala jsem ho nad gumou od boxerek a Louis přerývavě dýchal. Zvedla jsem hlavu a podívla jsem se na mobil na nočním stolku. 

"To už je tolik hodin? Promiň zlato, ale musám jít na kontrolu s Annie. Cestou se savím pro oběd." řekla jsem. Oblékla jsem se, dala jsem mu pusu. Ještě jsem za sebou uslyšela. "Dávej na sebe pozor a na Katie."

Doopravdy? Ještě jsem čas měla, ale to mu přece neřeknu. V duchu jsem se pro sebe usmála.  U doktorky proběhla normální prohlídka, ale řekla něco co mě zaskočilo. Dneska večer to musím říct Louimu. Uvidíme, jak na to zareaguje. Cestou jsem se stavila pro jídlo a šla jsem zpátky domů. Louis seděl na gauči a díval se na fotbal. 

"Už jsem doma zlato." zakřičela jsem a Lou přiběhl. "Ahoj lásko, počkej pomůžu ti." políbil mě a bral ode mě meníčka z KFC. "To bych unesla." zasmála jsem se. "Já vím, ale nesmíš se zatěžovat." řekl Lou. Přišlo mi roztomilý, jak si o mně dělá starost. "A co na kontrole? Je Katie v pořádku?" zeptal se mě a rozdělával meníčka. "Jo všechno je v pořádku." řekla jsem, ale musela jsem přemýšlet nad tím co mi doktorka řekla. "To jsem rád." usmál se a dal mi pusu na tvář. "Děkuju." Usmála jsem se na něj, když mi podával moje meníčko a džus. 

"Dneska nejdeš s klukama?" zeptala jsem se ho. "Ne, kluci jeli domů za rodiči." oznámil mi a vzal si hranolku. "Jojo. Já dneska jsem domluvená s Danielle, že půjdeme se podívat po nějakých věcích pro Annie." usmála jsem se na něj a taky jsem si vzala hranolku. Jen přikývl a my jsme už v tichosti jedli. Nenápadně jsm mu rukou přejela do stehnu. Ucítila jsem, jak se na mě podíval, ale já jsem dělala , jako že nic a dál jsem jedla. Za chvilku jsem ten pohyb zopakovala znovu a tentokrát jsem mu přejela i přes bouli, která se mu rýsovala.

"Co děláš?" zeptal se a pod stolem chytil mojí ruku. "Nic. Jen jsem si vzpomněla na ráno." řekla jsem a podívala jsem se na něj. Zablýsklo se mu v očích a mojí ruku vrátil na jeho rozkrok. Jo, to jsem přesně chtěla. Usmála jsem se pro sebe. Přiblížila jsem se k němu a začala jsem ho líbat.  Zvedla jsem ho ze židle a přiblížila jsem ho ke kuchyňské lince, o kterou se opřel. Rozepla jsem mu pásek a stáhla jsem mu kalhoty až na zem. Zase jsem ho za ala líbat nad gumou boxerek a Lou začal potichu vzdychat. Jednou rukou jsem mu zajela pod boxerky a přejela po jeho chloubě. Druhou rukou jsem mu přejížděla po bradavce. Louis zaklonil hlavu a zavzdychal. Usmála jsem se a rukou jsem parkrát udělala známý pohyb nahoru-dolu. Sundala jsem mu boxerky a začala jsem se mu věnovat i pusou. Půlku jsem si dala do pusy a zbytek jsem si pomáhala rukou. Svoji druhou rukou jsem mu dráždila varlata. 

"Myslím, že..." zavzdychal Lou, ale přerušilo ho moje vyzvánění. Odstoupila jsem od něho a vzala jsem mobil. 

"Hned jsem tam." řekla jsem do mobilu a Louis pořád stál u linky. "Musím jít už mám zpožděný. Příjdu kolem 4. Pá." Dala jsem mu rychlou pusu na tvář a než stihl něco namítnout zavřela jsem dveře. 

"Ahoj, promiň to spoždění." Objala jsem se s Dan, když jsem dorazila před nákupák. "Ahoj. To je v pořádku, tak jdem?" zeptal se. Přikývla jsem a vyrazily jsme. "Hele, tohle je hezký. Líbí se ti to? To by jsme mohly koupit ne?" ukazovala Dan na jedny dupačky. "Nemohly by jsme si jít nejdřív sednout? Něco ti musím říct." řekla jsem a tahala jsem jí pryč z toho obchodu. "Děje se něco? Stalo s něco miminku?" ptala se mě a dívala se na mě vystrašeně. Sedly jsme si na lavičku před tím obchodem a já jsem Danielle řekla, co mi dneska oznámila doktorka. 

"Vážně?" Byla její reakce a objala mě. Usmála jsem se  na ní a šly jsme zase nakupovat. 

"Už jsem tady." křikla jsm do domu. Nic. "Miláčku? Mám moc tašek potřebuju pomoc." zakřičela jsem a položila jsem tašky do předsíně na zem. Sundávala jsem si kabát a v tom přišel Louis. "Ahoj lásko, pomůžeš mi prosím tě?" ptala jsem se ho. Neodpověděl, ale hned se mě zeptal. "Co to mělo znamenat?" Nechápavě jsem se na něj podívala. "Myslím, to co si udělala než si odešla nebo spíš neudělala." řekl vážně. Nejradši bych se teď začala smát, ale držela jsem se. "Ty si nepamtuješ co si mi udělal asi před půl rokem?" zeptala jsem se ho. "Měl bych?" zeptal se mě. "Ten den, kdy si mě požádal o ruku." zasmála jsem se a připoměla mu to. Bylo vidět, jak chvíli přemýšlí. Vzala jsem tedy pár tašek a nesla je do pokoje. "Ale se mnou si nikdo hrát nebude." zašeptal mi najednou u ucha a přitáhl si mě za boky. "Lou! víš, jak jsem se tě lekla." zasmála jsem a chtěla jsem jít pro zbytek tech tašek, ale on mě nepustil a začal mě líbat na krku, ale né něžně a jemně jako vždycky. Líbilo se mi, když byl někdy zlí. 

Louis:

Začal jsem jí líbat trochu surověji na krku a postrčil jí na postel, ale přeci jen. Musel jsem dávat pozor, kvůli Katie. Strhal jsem z ní oblečení a mohl jsem vidět její zakulacené bříško.

Její pohled:

Chvíli si mě prohlížel a pak se na mě opět vrhl. Začal mě líbat na prsách a skoukával mi bradavky. Vzdychala jsem a užívala jsem si, i když surových, jeho dotyků. Najednou do mě bezvarování strčil  tři prsty. 

"Lou.." zavzdychala jsem nahlas. Začal jimi ve mně pohybovat čím dál tím rychleji, a když jsm skoro byla, zasunul do mě. 

Naše vzdychy byly čím dál tím hlasitější a Lou přirážel čím dál tím rychleji. 

Po chvíli s výkřiky našich jmen jsme se udělali a Lou se sesunul vedle mě. 

"Miluju tě a tebe taky Katie." zašeptal a pohladil moje bříško. 

"A Annie ne?" zeptala jsem se.

"Ale zlato, bude to přece Katie." protestoval.

"No víš Lou, ona tam není jenom Katie, ale i Annie." vysvětlila jsem.

"To jako, že jsou dvě? My budeme mít dvojčátka lásko?" zeptal se vyděšeně. Jen jsem přikývla a sklopila jsem podhled na stranu. 

"To je úžasný! Miluju vás všechny tři!" vykřikl a políbil mě do vlasů. Usmála jsem se a v tu chvíli jsem byla nejšťastnějí člověk pod sluncem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 05, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Provokace Tomlinsonových +13Kde žijí příběhy. Začni objevovat