Capitolul 1

28 1 0
                                    

Trecuse vancanta de vara si a inceput scoala.
-Marinette trezestete e timplul sa mergi la scoala, ma striga mama
Ma trezesc imi fac rutina apoi merg la scoala.
Pe drum imi aminteste ca suntin clasa cu Chloe,o fata rautacioasa si nesuferita care ma sacaia si mă facea sa simta prost tot timpul.
In aproprierea scolii vad un batranel care cazuse.merg sa il ajut(acel batran era maestrul Fu, cel care le da miraculosi), apoi in merg  clasa. Ajunsa o vad pe Chloe statea in locul meu.
- De acum vei sta cu fata cea noua.
-Dar eu am stat tot timpul aici.😮
-Si nu imi pasa azi vine Adrian si el va sta acolo iar eu voi sta aici.
Marinette ofteaza si merge si se aseaza langa fata cea noua care in scurt timp ii va deveni cea mai buna prietena.
-Nu ar trebui sa o lasi sa iti vorbeasca asa, trebuie sa o pui la punct.
-Nu am curaj,ăăă...
-Alya.
-Marinette

Adrien
Sunt acasa si incer sa ies fara ca tata sa ma vada.Este foarte incapatanat si nu vrea sa ma lase sa merg la scoala.
Fugind sper scoala vad un batranel care cajuze pe trecerea de pietoni si merg repede sa il ajut(acelas batran pe care la ajutat si Marinette).

Autoarea
Dupa cum vede am luat putin din serial si o sa mai iau un pic.

Marinette
Ies din scoala si ma lovesc de un baiat.
Ne ridicam amandoi si ne cerem scuze.

Ne ridicam amandoi si ne cerem scuze

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Adrien.
-Marinette.
Tu esti baiatul despre care vorbea Chloe mai devreme.
-Da eu sunt, Adrien Agreste.

Peste un timp

Merg in clasa si il vad pe Adrien razand cu Chloe, imediat apre Alya care se aseaza in banca si se lipeste de scaun pt ca avea o guma lipita,Chloe incepe sa rada deoarece ea i.a pus guma pe scaun.
-Vii se pare tare amuzant, zise Marinette.
Adrien se uita urat la Choe si merge sa o ajute pe Marinette ca sa o deslipeasca pe Alya,dar aceasta i.a spus sa plece si ca a facut destule crezand ca si el a stiu.
-Dar eu nu am stiu.
-Atunci de ce radeai cu Chloe cand am intrat in clasa?
-Pentru ca i.am spus cum am fugit de acasa ca sa vin la scoala.
Marinette se intoarse cu spatele.

Adrien
Merg si ma asez in banca trist pentru ca nu stiam cum sa ii explic ca nu sunt de vina, colegul meu de banca Nino.
-De ce nu vorbresti cu Marinette si sa ii explici ce sa intamplat?
-Nu stiu cum sa ii spun.
-Fii tu insuti.

Orele se termina iar afara ploua torential. Marinette nu avea umbrela si astepta sa se opreasca ploaia ca sa poata sa mearga acasa.
Adrien iesi si o vede pe Marinette. Merge sper ea si se intoare cu spatele la el.
-Voiam sa iti spun ca nu am stiu de guma si daca stiam va spuneam.
-Serios?si roseste
-Da. Prieteni?
-Desigur.

Adrien

O imbratisez, si inima incepe sa imi bata ca o nebuna.
-Vrei sa de duc acasa?
-Nu e nevoie, nu vreau sa te deranjej.
- Nu e niciun deranj.
-Bine atunci.
O las pe Marinette acasa duca care ma indrept si eu sper casa.

Scuze e cam scurt si nu este nici prea interesant dar promit ca o da ma redrez😄😄😄
Va pwp😘😘😘😘

Miraculos: O poveste de dragoste Volumul1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum