Eu ma numesc Luna Valente.Locuiesc in Mexic cu parintii mei.Am o viata perfecta.Pasiunea mea e sa patinez.Patinez de la 4 ani.Invat zilnic si sunt optimista mereu.Din pacate va trebui sa plecam in Buenos Aires.Mama si tata au primit niste posturi acolo la o doamna bogata pe nume Sharon Benson si ei ar primi salarii mai bune,iar eu as merge la liceul Blake South.Unul dintre cele mai exigente licee din lume.
Sper ca ma voi descurca cu tot.
-Luna,e timpul sa mergem!
-Da,imediat vin,mamă!
-Luna!
-Da,tata!
-Vino!!
-Acum cobor!Cobor si mananc repede in tinp ce mama si tata isi fac bagajele.
R:Buna ziua,eu sunt Rey.Sunt asistentul personal al doamnei Sharon Benson.
E:Salut,eu sunt Luna.
Se uita urat la mine,de parca am facut o greseala imensa.Dar eu nu imi dau seama ce am facut.
E:Am spus ceva rău?
R:Aici ne adresăm mai politicos decat "salut".
E:Bine,ma scuzati.
R:Nu-i nimic.
M si T:Luna,haide!
E:Acum vin!
Alerg repede cu geamantanul meu si ma ciocnesc de un baiat.
E:Hei,ai grija!
M:Eu!!?
E:Da,tu!
M:Bine,fata delivery!
E:Hahaha,mereu faci glume dastea,Baiat Fraga?
M:Fraga?
E:Da,pentru ca esti arogant!
M:Hei,nu sunt deloc arogant,sunt doar cel mai bun in tot ce fac.
E:Vezi,ce ti-am zis?Stii ce,nu am timp de discutii,am treaba!
M:Văd ca pleci undeva.
E:Da,in...
M:Buenos Aires.
E:De unde ai stiut?
M:Iubita mea,Ambar, mi-a zis ca o fata exact ca tine pleaca cu familia ei in Buenos Aires.
E:Si de unde stie iubita ta unde plec eu?
M:Nasa ei e sefa parintilor tăi.
E:Aaa.
Ma duc la mama si la tata si le spun ca va fi greu sa ma despart de locul acesta si de prietenul meu cel mai bun,Simon.Dar eu sper sa il vad curând.
CITEȘTI
Viata Pe Rotile
RomanceEa se numeste Luna.Va trece prin mult intamplari rele si bune cu prieteni buni alaturi,dar oare cine va fi baiatul visurilor ei?Sau cand va aprea?